FANDOM

A Friend in Need
A friend in need
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowy
Link: Klik

A Friend in Need (tłum. Przyjaciel w potrzebie) – internetowa gra zręcznościowa typu online wyprodukowana na podstawie animowanego filmu pełnometrażowego pod tytułem "Nowy dom Bloo" z serii Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster". Głównym kontrolerem w tej grze online jest mysz.

Wprowadzenie Edytuj

Bogata para małżeńska przybywa do domu pani Foster szukać idealnego przyjaciela dla swojej kochanej córeczki. Franka proponuje im Księżną. Para się zgadza i idzie podpisać papiery adopcyjne. Tymczasem ich córka zostaje sama w głównym holu. Nagle zauważa Bloo, który okazuje się być dla niej lepszym przyjacielem niż Księżna. Podchodzi do niego, daje mu imię "Dolares" i postanawia zabrać go do domu. Rusza za nim w pościg. Na szczęście są tutaj Chudy, Eduardo i Koko, którzy nie mogą na to pozwolić. Muszą w trójkę chronić przerażonego Bloo przed podłą córką bogaczy zanim będzie za późno.

Zasady gry Edytuj

Zadaniem gracza jest ratowanie Bloo ze szponów niegrzecznej córki bogaczy i uchronienie go przed adopcją. W tej grze gracz musi pomóc trójce zmyślonych przyjaciół uchronić Bloo przed przyjściem Maksa tak, aby ten uniknął kontaktu z córką bogaczy. Musi kliknąć myszką na jednej z trzech strzałek: krótkiej błękitnej, średniej zielonej i długiej czerwonej, ale tylko wtedy, gdy partner znajduje się blisko lub daleko. Podczas gry gracz nie może pozwolić rudowłosej dziewczynie zbliżać się do Bloo. Jeśli gracz kliknie myszką na niewłaściwy kolor strzałki, to wtedy grozi mu eliminacja. Jeśli Bloo trafi do córki bogaczy, a reszta zacznie się martwić (Koko powie z wyrzutami sumienia "Kokooo" w zwolnionym tempie, Chudy przeprosi, a Eduardo się rozpłacze), to gracz zostanie zdyskwalifikowany. Jeśli Bloo nie trafi w ręce córki bogaczy zanim Maks przyjdzie, a cała trójka się ucieszy, gracz wygra grę.

Punkty Edytuj

Niezależnie, jak daleko jest córka bogaczy, gracz zdobywa określoną liczbę punktów. Oto lista rang:

  • 10 pkt. – Jesteś bezpieczny
  • 25 pkt. – Całkiem nieźle
  • 50 pkt. – Neutralna sytuacja
  • 75 pkt. – Coraz gorzej
  • 100 pkt. – Niebezpieczeństwo!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki