FANDOM

Bajdzo, Bloo i piłka z gumek
Ten artykuł skupia się na relacjach pomiędzy Bloo i Bajdzo.

Opis ogólnyEdytuj

Od samego przybycia do Domu Pani Foster, Bajdzo szaleńczo zakochała się w Bloo. Ten jednak nie zauważył rzeczonej sympatii i traktuje Bajdzo raczej jako swoją fankę. Przyjaciółka objawiała wręcz obsesję na punkcie Bloo robiąc różne jego rzeźby i portery. Posunęła się nawet do próby rozdzielenia Maksa z jego zmyślonym przyjacielem. Powraca później w odcinku Przyjaźń zmienną jest chcąc zabić Maksa i mieć Bloo tylko dla siebie. Jako że Bloo nie wykazywał żadnych negatywnych stosunków do Bajdzo, możemy uznać, że jest on nastawiony do niej pokojowo.

Sezon pierwszyEdytuj

Bajdzo straszna historiaEdytuj

Bajdzo z makaronowym Bloo
W tym odcinku Bajdzo pojawia się po raz pierwszy zarówno w serii jak i w Domu Pani Foster. Od wejścia zauważa ona Bloo, który żartobliwie do niej zagaduje. Bajdzo od razu zakochuje się w Bloo widząc go jako wspaniałego partnera. Nawet kiedy robi on najobrzydliwsze rzeczy, przyjaciółce wydaje się to słodkie. Siada ona obok niego na stołówce, przypadkowo go strasząc. Wpada również w szał, gdy ktokolwiek zajmuje jego miejsce.

Później pokazuje ona Bloo album zrobiony przez siebie na temat ich wspólnych chwil. Bloo ogląda go, ale nie postrzega tego jako nic złego. Bajdzo jednak traktuje to bardzo poważnie i zaprzysięga sobie, że niebieski przyjaciel będzie jej. Następnie przynosi ona rzeźbę z makaronu w kształcie Bloo. Ten jednak nie zwraca na to zbytniej uwagi, jako że jest zajęty gdyż właśnie przyszedł Maks. Bloo nazywa Maksa swoim najlepszym przyjacielem i razem idą pobić jakiś rekord świata. Natomiast Bajdzo jest przez to strasznie wściekła, robi złowrogie miny i postanawia pozbyć się Maksa.

Bloo w sweterku i Bajdzo

Gdy chłopcy próbują pobijać rekordy, Bajdzo odtrąca Maksa od Bloo i sama staje koło niego, podlizując mu się. Ten jednak nadal wydaje się nie wiedzieć o co chodzi. Jednak nadal Maks przeszkadza jej w dotarciu do Bloo. W końcu jest uszczęśliwiona gdy Maks ogłasza, że idzie do domu, jednak po chwili radość mija i zamienia się w agresję, gdy oznajmia że przychodzi do Domu Pani Foster codziennie. W związku z tym Bajdzo postanawia pozbyć się Maksa raz na zawsze.

Początkowo próbuje ona zniechęcić Blooregarda do swojego twórcy. Ten jednak uparcie twierdzi, że są najlepszymi przyjaciółmi. Wtedy Bajdzo znów ogarnia szał. W końcu, gdy Bloo siedzi na stołówce w bluzie od Bajdzo, przychodzi do niego rzeczona przyjaciółka i zaprasza do sali teatralnej gdzie prezentuje swojemu ukochanemu wielką piłkę z gumek. Piłce tej brakuje jednej gumki by stać się największą na świecie i pobić rekord. Gdy Bajdzo próbuje namówić Bloo do nałożenia ostatniej gumki wspólnie, i już prawie robią to, wkracza Maks i ratuje sytuację, dzięki czemu do gumki zostaje przywiązana Bajdzo. Rekord zostaje pobity, a przyjaciółka na piłce z gumek przemierza ulice. Gdy jednak później przyjaciele oglądają informacje i jest podawana wiadomość o Bajdzo przywiązanej do piłki z gumek, Bloo nadal nie jest zorientowany, że przyjaciółka ta była w nim zakochana.

Sezon piątyEdytuj

Przyjaźń zmienną jestEdytuj

Pod postacią Berry'ego Szpanera, Bajdzo powraca w tym odcinku. Jednak nie zostaje to ujawnione do końcówki odcinka. Początkowo w Domu Pani Foster zjawia się bogaty Berry, który kusi Bloo drogimi zabawkami i automatyczną paletką, której ten pragnie. Bloo wielokrotnie odwiedza Berry'ego podczas gdy Maks jest w szkole i wraca na jego przyjście. Choć za pierwszym razem Maks go zauważył, ten obiecał się tam więcej nie pojawić. Nie dotrzymuje jednak słowa. "Berry" nie chce mu dać paletki, by ten musiał przyjść ponownie.

508-0078
W końcu gdy Księżna uświadamia Maksowi prawdziwy powód nieobecności Bloo. Wtedy Maks wpada w szał i idzie do lodziarni. Będąc po cukrze, odważnie idzie do domu Berry'ego. Przeszukując tam szafy znajduje w jednej związaną rodzinę (prawdopodobnie mieszkańców domu), a w drugiej ołtarz Bloo, to przypomina mu o Bajdzo. Jednak prawdę, Maks odkrywa dopiero, gdy zostaje przywiązany do piłki z gumek. Wtedy Bajdzo zrzuca kostium Berry'ego i po raz kolejny próbuje się "podlizać" Bloo. Ten jednak dalej nie rozumie o co chodzi, przez co Bajdzo stwierdza, że nie jest on zbyt inteligentny, ale i tak to jej nie odstrasza. Wsiada ona do pociągu, by przejechać Maksa przywiązanego na torach do wielkiej piłki z gumek, którą wcześniej "podróżowała" Bajdzo. Jednak w ostatniej chwili plan Bajdzo nie udaje się, bo przypadkowo Maksa ratuje Bloo, swoją automatyczną nową paletką, którą zostawiła Bajdzo. Po wszystkim, zmyślona przyjaciółka znów przywiązana do piłki z gumek toczy się na ulicę. Po wszystkim, Maks przyjmuje od Bloo przeprosiny i stara się mu wytłumaczyć że Berry to była Bajdzo w przebraniu, ten jednak nadal nie rozumie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki