FANDOM

Bajdzo zdenerwowana.png
Ten artykuł skupia się na relacjach pomiędzy Bajdzo i Maksem.

Opis ogólnyEdytuj

W przeciwieństwie do Bloo, który kompletnie nie zauważył zachowania Bajdzo, Maks szybko zdaje sobie sprawę, że przyjaciółka ta próbuje się go pozbyć wszelkimi możliwymi sposobami, by zdobyć Bloo. W pierwszym odcinku z jej udziałem, chłopcom udaje się poskromić przyjaciółkę przymocowując ją do wielkiej piłki z gumek. Okazuje się jednak, że uraz Bajdzo pozostał i objawia się po raz kolejny w odcinku dużo późniejszym, Przyjaźń zmienną jest, gdzie Bajdzo próbuje nawet zabić Maksa. Wobec tego ich relacje można ocenić jako ostry, obustronny konflikt.

Sezon pierwszyEdytuj

Bajdzo straszna historiaEdytuj

Bajdzo zadowolona.png

W tym odcinku Bajdzo po raz pierwszy pojawia się w serialu i po raz pierwszy poznaje Maksa. Gdy przychodzi ona do pokoju Bloo z jego podobizną z makaronu wykonaną przez siebie, zauważa Maksa i niechybnie pyta Bloo kim on jest. Ten wyjaśnia, że Maks to jego twórca i najlepszy przyjaciel. Następnie chłopcy idą by wspólnie pobić rekord świata. W tym momencie Bajdzo ogarnia szaleństwo i ogromna wściekłość. Najpierw robi groźne miny, a następnie postanawia działać by zdobyć ukochanego.

Chłopcy najpierw starają się pobić rekord na odbicia paletką. Maks ma odbijać, a Bloo liczyć. Jednak gdy chłopiec zaczyna odbijać, po chwili zjawia się Bajdzo i przecina nożyczkami sznurek łączący piłeczkę z paletką przez co rekord nie udaje się. Bloo biegnie odzyskać piłeczkę, natomiast Bajdzo udaje przed Maksem, że był to jej nieszczęśliwy wypadek.

Potem chłopcy starają się pobić rekord na "koronę" złożoną z kolorowych patyków. Gdy Maks wkłada kolejne patyki na koronę Bloo, ten liczy. W pewnym momencie jednak Bajdzo odpycha Maksa i sama ze swoją koroną staje obok Bloo próbując się podlizywać. Następnie chłopcy chcą wytrzymać jak najdłużej pod wodą. Jednak po chwili Bajdzo łowi Maksa i sama schodzi pod wodę do Bloo. Potem chłopcy pobijają rekord na ilość zjedzonych lodów, jednak Bajdzo znów przeszkadza sama nakładając lody i myląc ilość.

Maks zdaje sobie sprawę z czynów Bajdzo i idzie z nią porozmawiać. Mówi jej o swoich przypuszczeniach, a ta kłamliwe zaprzecza jednocześnie wykuwając coś nożem ze złością. Okazuje się, że są to ciastka, którymi prowizorycznie stara się poczęstować Maksa. Ten oczywiście odmawia i informuje że musi już iść do domu. Bajdzo początkowo do cieszy, ale po chwili Maks deklaruje że przychodzi do Domu Pani Foster codziennie. Bajdzo więc znów ogarnia szał.

Po wyjściu Maksa, Bajdzo stara się przekonać Bloo żeby zapomniał o Maksie, ten jednak nie chce deklarując, że to jego najlepszy przyjaciel. Nieco później, gdy Bajdzo pokazuje Bloo zrobioną dla niego piłkę z gumek, pojawia się Maks i ratuje sytuację przywiązując wraz z Bloo, Bajdzo do wielkiej piłki z gumek. Piłka pobija rekord świata i zaczyna się wytaczać z Domu Pani Foster na ulicę. Później Maks z innymi ogląda Bajdzo toczącą się na piłce w programie informacyjnym w telewizji.

Sezon piąty Edytuj

Przyjaźń zmienną jestEdytuj

508-0091.jpg

W tym odcinku Bajdzo powraca jako Berry Szpaner. Jest zainteresowany zaadoptowaniem wymyślonego przyjaciela, więc Maks i Bloo oprowadzają go po domu, podczas gdy Bloo non-stop go rozśmiesza. W związku z tym Berry decyduje się zaadoptować Bloo. Maks jednak nie zgadza się, ale kusi Bloo automatyczną paletką, przez co Bloo codziennie przychodzi do niego w czasie gdy Maks jest w szkole. Gdy nie spełnia się obietnica Bloo, że zaszedł do Berry'ego tylko raz, Maks jest załamany.

Gdy Księżna któregoś dnia w końcu uświadamia Maksowi gdzie jest jego niebieski przyjaciel, Maks się denerwuje i idzie do cukierni. Po cukrze, idzie on do domu Berry'ego Szpanera odebrać Bloo. Przeszukując dom znajduje związaną rodzinę, a następnie ołtarzyk Bloo, przy czym od razu kojarzy, że to Bajdzo. Następnie zostaje przywiązany do wielkiej piłki z gumek i Berry zrzuca kostium, okazując się rzeczywiście być Bajdzo. Przyjaciółka wsiada do pociągu i próbuje przejechać przywiązanego do piłki z gumek na torach Maksa. Jednak w ostatniej chwili przypadkowo ratuje go Bloo, a do piłki ponownie zostaje przywiązana Bajdzo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki