FANDOM

Birthday Cake Bloos
Sezon 0, Odcinek S17
Birthday Cake Bloos
Oryginalny tytuł:
Premiera:
Produkcja
Kod produkcji:
Scenariusz:
Chronologia
Poprzedni
"Here Kitty Kitty"
Następny
"Backpack Attack"
Birthday Cake Bloos (tłum. Tort urodzinowy Bloo) – siedemnasty odcinek krótkometrażowy serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Jak wszystkie odcinki krótkometrażowe, nie doczekał się nigdy emisji w Polsce.

Opis Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Są urodziny Bloo. Pan Zając pilnuje w kuchni tortu urodzinowego sporządzonego na tę okazję. Blooregard usiłuje go zjeść, lecz Zając oświadcza, by poczekał do przyjęcia. Gdy Bloo odchodzi, Franka zauważa, że jej pracodawca śpi w czasie "pracy". Wpada na pewien pomysł i ubarwia wąsy pana Zająca kremem ciasta tak, żeby myślał, że zjadł ciasto. Jakiś czas później Zając się budzi i zauważa resztki jedzenia na wąsach oraz brak ciasta na ladzie. W tym samym momencie, w kuchni pojawiają się Franka i Bloo. Franciszka zauważa zjedzone ciasto i daje Bloo karę. Pan Zając, czując się winny, przyznaje się do zjedzenia ciasta, a Franka z Bloo zaczynają się śmiać. Wyjaśniają mu, że nie zjadł on tortu, lecz dał się nabrać. Zapewniają też, że tort znajduje się w lodówce. Gdy Franka otwiera lodówkę, nie może odnaleźć tortu. Odwraca się i zauważa panią Foster, która kończy konsumpcję ciasta, mówiąc, że w jej domu ma prawo robić, co jej się żywnie podoba.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Galeria Edytuj

S16-14
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki