FANDOM

Ten artykuł skupia się na relacjach pomiędzy Bloo i Eduardo.

Opis ogólnyEdytuj

Bloo u Eda 3.png

Od początku serii Bloo, tak jak i Maks zaprzyjaźniają się z Eduardo, Koko i Chudym. Mimo iż Bloo często przezywa Eduardo przez jego dziecinność i płaczliwość, w wielu odcinkach pokazane jest, że jednak są dobrymi przyjaciółmi. Najlepszym tego przykładem jest odcinek Czytaj i płacz, gdzie Bloo wykazuje oznaki tęsknoty, a nawet płacz po tym jak Eduardo zostaje adoptowany.

Odcinki sugerujące przyjaźńEdytuj

Seria pierwszaEdytuj

Nowy dom BlooEdytuj

Gdy Bloo słyszy od Chudego, że Eduardo jest przyjacielem i nie jest groźny, puszcza go, wtedy Chudy przedstawia im Eda. Jest bardzo pozytywnie nastawiony do nowych lokatorów Domu Pani Foster. Dołącza do nich również przez resztę wycieczki po domu. Pod koniec pierwszej części odcinka, Ed pociesza smutnego Bloo, że Maks wróci, i mówi mu dobranoc. Hiszpańskie słownictwo Eduardo nie jest zrozumiałe dla Bloo, więc Chudy przetłumacza mu słowa przyjaciela.

Bloo u Eda.png

W drugiej części odcinka, Eduardo gdy tylko słyszy o adopcji Bloo, zrywa się i biegnie do niego. Uczestniczy w pościgu z córką bogaczy oraz Chudym i Koko, by uchronić Bloo. Później prosi razem z nimi w gabinecie Pana Zająca, aby uniemożliwić adopcję Blooregarda. Pod koniec odcinka, Eduardo, Chudy, Koko, Maks i Bloo wspólnie bawią się przed domem.

W trzeciej części odcinka, Ed wraz z resztą oczekuje przybycia Maksa. Gdy przybywa Tadek, wraz z resztą pojawia się przed gabinetem Zająca by interweniować. Gdy w końcu Maks przybywa, a Bloo już nie ma, widać Eda płaczącego z powodu zniknięcia Bloo. Ed wraz z pozostałymi stara się uratować Blooregarda przed Extremozaurem i słucha poleceń Maksa. Jest również bardzo szczęśliwy, gdy Pani Foster pozwala Maksowi by Bloo został w domu.

WpadkaEdytuj

Gdy Bloo przez dłuższy czas nie odzywa się stojąc przy posągu, Ed jest przerażony i krzyczy, by się odezwał. Wtedy Blooregard mówi, że stara się uniknąć kar od Pana Zająca. Kiedy posąg Pani Foster zostaje stłuczony przez przyjaciela, Ed jest przestraszony i zgadza się z resztą, że za to Zając może odesłać Bloo. Więc razem z nim i resztą przyjaciół, starają się go naprawić.

Podano do stołuEdytuj

Eduardo, Chudy i Koko z polecenia Pana Zająca idą odszukać zaginionych w domu Maksa i Bloo. Gdy w końcu zauważają ich skaczących przez okno, Ed tak jak i pozostali boi się o nich, więc próbują ich wciągnąć do domu.

Czas adoptokalipsyEdytuj

Bloo i Maks starają się uchronić przed adopcją również Eduardo przyprowadzając go parokrotnie do domu.

Wojna o fotelEdytuj

Gdy Bloo prosi Eduardo o pieniądze, ten daje mu co ma.

Sławny na cały światEdytuj

Tuż po France, Bloo pokazuje filmik Edowi, Chudemu i Koko, za darmo. Eduardo niezwykle rozbawia ten filmik i staje się jego fanem, gdy zbiera gadżety z "Pysiek-Królisiem". Daje on również Blooregardowi jeden z gadżetów.

Seria drugaEdytuj

Wszyscy wiedzą, że to BendyEdytuj

Na początku odcinka widać Eduardo grającego w grę video z Bloo, Chudym i Koko.

Żadnych szalonych prywatekEdytuj

Eduardo wydaje się szczęśliwy z pomysłu Bloo o urządzeniu prywatki. Bloo przyznaje mu racje, że nie wie jak wypłoszyć z domu Zająca.

Nic nie widzęEdytuj

Eduardo, Chudy i Koko po usłyszeniu, że Maks niby porzucił Bloo, współczują mu i przebaczają. Bloo widać także na rękach Eduardo.

Kto mieczem wojujeEdytuj

Eduardo i Bloo starają się razem ukryć metodą Eda "pod latarnią jest najciemniej". To jednak nie przynosi efektów.

Słodki zapach sukcesuEdytuj

Eduardo wydaje się być fanem Deo oglądając programy z nim razem z resztą przyjaciół. Na koniec odcinka, przyjaciel wraz z Chudym, Koko i Maksem idzie odszukać Bloo do studia telewizyjnego i jest szczęśliwy z jego powrotu do domu.

Seria trzeciaEdytuj

Zagubiony MikołajEdytuj

Ed zgadza się pomóc Bloo w udowodnieniu istnienia Mikołaja, wchodząc przez komin do domu. W zamian, Bloo musi dać mu się ucałować.

Eddie PotwórEdytuj

Eduardo, Chudy, Maks i Koko bawią się razem na podwórku. Bloo rzuca freesbiee do Eduardo.

Blooregard jedzie z innymi odszukać Eda, kiedy ucieka on z domu (z jego winy). Przyjaciel ratuje również Bloo, tak jak resztę przyjaciół, od niebezpiecznego Extremozaura. Po wyjściu z klatki, Bloo dziękuje Edowi za pomoc twierdząc, że wiedział, że Ed sobie poradzi.

Pod koniec odcinka, Blooregard przeprasza Eduardo i przyznaje mu, że jest odważny i twardy, oraz, że jest "najmniej strachliwym dzidziusiem jakiego zna".

Kraina pchełEdytuj

Bloo argumentując dlaczego chce mieć pchły stwierdza, że Eduardo ma zawsze fajne rzeczy.

Fałszywy filmEdytuj

Bloo stara się wytłumaczyć Edowi, że jego "problemy" to efekt dźwiękowy zrobiony pachą.

Seria czwartaEdytuj

Wyzwanie dla superprzyjaciółEdytuj

Eduardo z zainteresowaniem ogląda poczynania Bloo, Maksa i superbohaterów.

Piekielny senEdytuj

Bloo zabiera Eda ze sobą na wycieczkę do domu Maksa.

Seria piątaEdytuj

Coś starego, coś dla BlooEdytuj

Eduardo, Chudy i Koko idą po Bloo do domu spokojnej starości. Jednak zamiast go stamtąd wyciągnąć, pozostają z nim tam.

Zając rusza w tangoEdytuj

Eduardo tak jak inni chce pomocy Bloo w "wyluzowaniu" Pana Zająca i cieszy się, gdy ten zgadza się w końcu.

Seria szóstaEdytuj

Czytaj i płaczEdytuj

611-0002.jpg
Na początku widzimy wielu zmyślonych przyjaciół ustawionych w kolejce przed pokojem Bloo, Chudego i Koko. Na drzwiach pokoju przyklejona jest kartka z napisem "Przesłuchania od 11:00 do 17:00". W pokoju jeden ze zmyślonych przyjaciół prezentuje swoje możliwości przed Bloo. Przyjaciel jednak nie rozumie samego scenariusza. Bloo mówi, co ten musi zrobić, by dostać rolę. Zapytany, do jakiej sztuki jest to przesłuchanie, Bloo odpowiada, że nie jest to sztuka, a rola na całe życie.

Okazuje się, że niedawno Eduardo został adoptowany, więc Bloo robi casting na zastępcę. Słysząc to, przyjaciel odrzuca scenariusz i wybiega z pokoju. Chudy stara się wytłumaczyć Bloo, że mimo tęsknoty za Eduardo, zastąpienie go kimś innym nic nie pomoże. Bloo jednak uparcie twierdzi, że nie tęskni za przyjacielem, a szuka zastępcy jako nowego członka gangu. Chudy jednak nie rozumie określenia "gang".

Blooregard wychodzi z pokoju i idzie po korytarzu, przy okazji oceniając kandydatów ubiegających się o rolę Eduardo. Wszystkich ocenia negatywnie, aż w końcu słyszy płacz Fluffy. Podchodzi do niej, pytając, czy potrafi płakać z hiszpańskim akcentem. Fluffy nie odpowiada, tylko płacze jeszcze głośniej. W końcu, Bloo podchodzi do Maksa i Franki. Przeglądają oni listy od adoptowanych wymyślonych przyjaciół. Jak się okazuje, ostatnia Adopcyjna Sobota odniosła wielki sukces i wielu przyjaciół znalazło nowy dom. Bloo jest podekscytowany, chcąc koniecznie znaleźć list od Eduardo, mimo iż stara się o zastępstwo.

W końcu Maks znajduje list od Eduardo. Bloo wygrywa mu go z rąk, chcąc samodzielnie przeczytać. Tłumaczy się, że po prostu chce przekonać się, iż Ed jest szczęśliwy, bo zadał sobie wiele trudu podczas znalezienia zastępcy. List ujawnia, że Eduardo owszem tęskni za przyjaciółmi, ale jego nowa rodzina mu się podoba.

Bloo przerywa połączenie Franki ze stacją przybrzeżną, nalegając na zapoznanie się z treścią nowego listu. Okazuje się, że Eduardo staje się przerażony. Rano, gdy zbierał jeżyny, zobaczył w krzakach jednorożca.
611-0067.jpg
Zaczął za nim biec do lasu, aż znalazł jego obozowisko. Pomylił on jednak obozowisko jednorożców z obozowiskiem kłusowników, zaczął uciekać, aby ostrzec jednorożce. Przyjaciele tworzą ekipę poszukiwawczą Eda, której przewodzi Bloo.

Tak samo jak Fluffy, Bloo modli się o życie Eduardo. Cyklop bierze się za czytanie listu. List ujawnia, iż kłusownicy spotkali Eduardo i zaczęli czymś celować w niego. Wszyscy są przerażeni, a najbardziej Bloo, który w pada w histerię i zdejmuje futro Eda z Cyklopa.

Gdy Bloppy Majtas przywozi Eduardo z powrotem do domu, Bloo początkowo ukrywa przed resztą jego radość, ale gdy już wszyscy rozchodzą się, Bloo przytula się do przyjaciela mówiąc "witaj w domu", na co Ed uśmiecha się.

Odcinki sugerujące konfliktEdytuj

Seria pierwszaEdytuj

Czas adoptokalipsyEdytuj

By wypłoszyć ludzi przybyłych w Dzień Adopcji, Bloo wymyśla plan by nastraszyć Eduardo sztucznym pająkiem. Gdy plan zostaje wykonany, zarówno Ed jak i inni przyjaciele nie mają szans na adopcję, ponieważ ludzie uciekają w popłochu. Natomiast sam Eduardo czuje się winny zamieszania.

BlooooEdytuj

Gdy Bloo chce iść się położyć z powodu złego samopoczucia, Eduardo żartuje sobie z niego nazywając "małe bobo zastrachane". Razem z Chudym i Koko wielokrotnie przypadkowo straszą Bloo, biorąc go za ducha.

Kto tu wpuścił psy?Edytuj

Bloo jest zdenerwowany, gdy okazuje się, że Eduardo prawie wyrzucił jego "kuptor-nastetor" potrzebny do maszyny czasu.

Seria drugaEdytuj

Żadnych szalonych prywatekEdytuj

Kiedy Eduardo pyta Bloo jak chce się on pozbyć Zająca, ten odpowiada podniesionym tonem, strasząc nieco Eda. Gdy proponuje on by po prostu zaprosić Pana Z do zabawy, Bloo jest zażenowany.

Nic nie widzęEdytuj

Edurado tak jak Chudy i Koko są źli na Bloo za zostawienie ich zabawy.

Wielka jagódkaEdytuj

Bloo denerwuje Eda ciągłym gadaniem o Lodowych Szaradach. Chwali się również przed nim biletem, mimo upomnienia Maksa. Potem Ed próbuje przebrać się za Bloo, by pójść na przedstawienie.

Słodki interesEdytuj

Po pewnym czasie Bloo wyrzuca Eduardo z produkcji ciasteczek, gdy efekty jego pracy nie zadowalają go i chce wymienić przyjaciela na maszynę.

Teraz moja kolejEdytuj

Eduardo pokazuje Bloo język i odmawia, gdy ten pyta czy to jego kolej na słonia.

Kto mieczem wojujeEdytuj

Blooregard widząc Nowego pospiesznie ucieka i oszukuje Eda zostawiając go sam na sam z Nowym. Skutkuje to tym, że Eduardo wraca poraniony i zły. Na koniec odcinka, kiedy Nowy miażdży Bloo pięścią, Ed stwierdza, że "nareszcie zrobił coś śmiesznego".

Słodki zapach sukcesuEdytuj

Bloo jest zezłoszczony, że Eduardo był w telewizji, a Bloo nie.

Dziennikarz BlooEdytuj

Bloo jest zezłoszczony na pozytywne słowa jakie Ed mówi o Wujku Kieszonce.

Seria trzeciaEdytuj

Zagubiony MikołajEdytuj

Bloo jest zirytowany i ucieka, gdy Ed chce go "świątecznie ucałować".

Eddie PotwórEdytuj

Gdy Eduardo boi się lecącego freesbiee myśląc, że chce ono go zjeść, Bloo jest zirytowany i krzyczy na Eda. Chwile potem mówi mu, że to pewnie trudne być takim "dzidziusiem" na co Ed przez pomyłkę przytakuje. Zaraz jednak orientuje się co powiedział i zmienia zdanie mówiąc, że nie jest żadnym dzidziusiem. Wtedy Bloo nazywa go "płaczliwym dzidziusiem". Eduardo jest zdenerwowany obelgami kolegi i tupie w złości, obiecując Bloo, że ucieknie bardzo daleko z domu, by przekonał się on jaki Ed jest odważny. Bloo jednak nie chce w to wierzyć.

Kiedy jednak Eduardo rzeczywiście ucieka, Bloo nie wydaje się o to martwić. Dopiero potem mówi kolegom co się wydarzyło, przytakując im, że powodem jego ucieczki było ich zachowanie. Choć jedzie autobusem by odnaleźć Eda, w czasie jazdy proponuje przyjaciołom by się nim nie przejmować i zamiast tego iść do klubu.

Na koniec odcinka, Bloo kręci głową w rezygnacji widząc Eda cały czas bojącego się freesbiee.

Szkoła przetrwaniaEdytuj

Eduardo, tak jak inni, jest zły na Bloo za wyjedzenie zapasów, a potem jagód.

Kraina pchełEdytuj

Bloo jest zazdrosny o pchły Eduardo i prosi go o ich oddanie wielokrotnie. Eduardo jednak za każdym razem odmawia. W końcu Bloo goli sierść Eda powodując jego zawstydzenie i złość.

Fałszywy filmEdytuj

Kiedy przyjaciel ogląda Loren poznaje świat, Bloo przerywa mu twierdząc że musi pokazać swoje nagranie. Bloo przerabia film Maksa dodając do głosu Eda efekty dźwiękowe w postaci puszczania bąków pachą. Eduardo jednak nie rozumie o co chodzi i stwierdza, że ma problem, po obejrzeniu nagrania. Bloo nie przejmuje się tym i wraz z innymi śmieje z video. Gdy nadchodzi czas kręcenia sceny Eda, odmawia on cały czas myśląc o swoim "problemie". Blooregard nie zwraca na to uwagi i stwierdza "niech się dzidziuś wypłaczę" zastępując go animacją komputerową.

Wielkie wyboryEdytuj

Bloo manipuluje Eduardo karząc mu zagłosować na Pana Zająca, zamiast na Frankę, jak chciał przyjaciel. Okłamuje go, by osiągnąć cel. Dodatkowo, głosując, Eduardo uderza Bloo pięścią przypadkowo.

Spór o pokójEdytuj

Widząc Bloo z materacem, Eduardo myśli, że to zabawa i wskakuje na niego, co złości Bloo. W pogoni za pokojem, Bloo zrzuca na Eda przyjaciela piłkę przez co ten spada.

Seria czwartaEdytuj

Mam dla ciebie niespodziankęEdytuj

Eduardo myśląc, że Bloo otwiera firmę chce się u niego zatrudnić. Jednak kiedy Bloo mówi że nikt dla niego nie pracuje, Ed czuje się wyrzucony i ucieka z płaczem. Nieświadomy iż w rzeczywistości nie było żadnej firmy.

Seria piątaEdytuj

Dolary za towaryEdytuj

Bloo jako pierwszy żąda pieniędzy Eduardo. Nie pytając nawet, wyrywa mu je z rąk i chce kupić mangustokobrę, jednak powstrzymuje go Maks. Potem Bloo wielokrotnie prosi Eda o pieniądze, a także kłamie, że za chwile umrze, jeśli nie dostanie pieniędzy, jednak Eduardo uparcie nie daje mu ich. Blooregard uczestniczy także w pościgu za gotówką. Był także osobą, która sprzeciwiła się dawaniu Edowi pozostałego z jego pieniędzy centa.

Bajeczki EdaEdytuj

Eduardo wielokrotnie okłamuje maluchy historiami w których podszywa się pod Blooregarda. Przez cały odcinek również śledzi Bloo i Gałgana, by jego kłamstwa nie wyszły na jaw. Przykłada mu również do twarzy cuchnącą skarpetę od czego ten mdleje. Kiedy w końcu musi wyjawić prawdę, Eduardo robi to. Bloo jednak jest niepocieszony, że dzieciaki chwalą go zamiast wyśmiać.

Seria szóstaEdytuj

Psikusowa wojnaEdytuj

Bloo prosi Eduardo by się zabawili, ten jednak odmawia gdyż jest zbyt zmęczony. Po kawie, Bloo skacze na Eda, który rysuje obrazek o tym jak Bloo go straszy, i też chce rysować. Kiedy przyjaciele robią Blooregardowi dowcip, Ed tak jak reszta śmieje się z Bloo.

Bloo TubeEdytuj

Eduardo tak jak inni jest zezłoszczony na złe zachowanie Bloo.

Straszny dzień wyzwańEdytuj

Bloo i Maks wymyślają jako wyzwanie dla Eda, by "poskrobał" Chudemu "marchewki". Kiedy mu się nie udaje i mówi prawdę, Bloo jest zirytowany.

Bloo żegna się z MaksemEdytuj

W czasie odcinka Bloo wielokrotnie krzyczy na Eduardo gdy tylko stara się on porozmawiać z Maksem, chcąc sprawić mu najlepszą wizytę w domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki