FANDOM

Ogólnie

Bloo rządzi
Sezon 4, Odcinek 48
Bloo rządzi.png
Oryginalny tytuł: Bloo's The Boss
Premiera: 17 maja 2007 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 409
Scenariusz: Darrick Bachman
Chronologia
Poprzedni
"Ser – wielka szycha"
Następny
"Komplikacje z wyzwoleniem"
Bloo rządzi (ang. Bloo's The Boss) – czterdziesty ósmy odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, dziewiąty odcinek czwartego sezonu.

FabułaEdytuj

Bloo, zazdrosny o zasługi jakie przypisuje się Pani Foster za jej dobro, stara się również zrobić jakiś dobry uczynek, by zabłysnąć przed kamerą. W końcu wpada na pomysł otwarcia własnego domu dla wymyślonych przyjaciół.

Opis fabułyEdytuj

Bloo jest zazdrosny o panią Foster, gdyż to ona robi dobre uczynki i pomaga zagubionym zmyślonym przyjaciołom znaleźć schronienie. Otrzymuje w związku z tym różne nagrody i uznania, dlatego też Bloo postanawia założyć swój własny dom dla zmyślonych przyjaciół. Maks jest przeciwny pomysłowi otworzenia domu dla zmyślonych przyjaciół Bloo, ale Blooregarda nie da się powstrzymać. Tworzy właśnie swój własny dom z kartonów i uważa, że właśnie w nim zagubieni zmyśleni przyjaciele odnajdą schronienie... Po jakimś czasie, Bloo odnajduje kota Chucka, z którym się zaprzyjaźnia. Jednak przez pomyłkę oddaje go do adopcji. Wyrusza go odzyskać.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Cytaty Edytuj

  • Ja doceniam fakt, że nauczył się spuszczać wodę w toalecie.
    • Opis: pani Foster o Bloo.

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu Bloo rządzi.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki