FANDOM

Ogólnie

Bloooo
Sezon 1, Odcinek 8
Bloooo title card
Oryginalny tytuł: Bloooo
Premiera: 22 października 2004 FlagaUSA
13 marca 2005 FlagaPL
Produkcja
Kod produkcji: 108
Scenariusz: Craig Lewis
Chronologia
Poprzedni
"Wojna o fotel"
Następny
"Bazgroły na wolności"
Bloooo – ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

FabułaEdytuj

Horror, który wieczorem oglądali przyjaciele zaczyna się urzeczywistniać.

Opis fabułyEdytuj

Bloo i Maks bawią się razem na dworze, podczas gdy pada deszcz. Wkrótce ich stan zdrowia pogarsza się i oboje czują się gorzej. Widząc tę sytuację, Franka postanawia odwieść Maksa do jego domu autobusem Fosterów. W Domu Pani Foster przyjaciele oglądają film grozy pt. Klątwa ducha ludojada z nawiedzonego domu na Wzgórzu Strachu. W pewnym momencie jednak, Bloo rezygnuje z seansu z powodu złego samopoczucia. Zaciekawieni filmem, Chudy, Eduardo i Koko zaczynają wierzyć w ducha, który pokazany jest w filmie. Chory Bloo zmienia kolor z niebieskiego na biały, przez co przyjaciele biorą go za ducha z filmu i postanawiają go złapać. W tym samym czasie, Franka po powrocie do Domu Pani Foster zastaje zamknięte drzwi i nie może wejść do domu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

GaleriaEdytuj

Chorzy Maks i Bloo
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że gdy Bloo zacznie chorować, lub przemarznie, zmienia kolor z niebieskiego na biały.
  • To jedyny odcinek, w którym tytuł odcinka zarówno po angielsku jak i po polsku brzmi identycznie.
  • Wiele odcinków później dowiadujemy się, że Maks po wydarzeniu z tego odcinka zachorował na zapalenie płuc i przechorował całe lato.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki