FANDOM

Centrum handlowe
CH
Typ: centrum handlowe
Wystąpienia
Pierwszy odcinek: Wojna o fotel
Ostatni odcinek: Zagubiony Mikołaj

Centrum handlowe (dom towarowy[1]) – miejsce znajdujące się w serialu animowanym Dom dla zmyślonych przyjaciół Pani Foster. Tutaj bohaterowie robią zakupy, ale również niekiedy znajdują sobie dorywcze prace (Koko).

Opis Edytuj

Budynek centrum handlowego, którego nazwa jest nieznana, cechuje się dużą powierzchnią i nowoczesną bryłą. Centralna część budynku przykryta jest szklanym dachem. Do przemieszczenia się między kondygnacjami służą schody ruchome i winda. Strzeżony jest przez dużą ilość ochroniarzy.

Na terenie centrum handlowego znajdują się m.in. cukiernia, sklep z bielizną damską, odzieżą, zegarmistrz, dział imprezowy, "Świat Wyobraźni", sieci fast food i sklep z meblami. Funkcjonuje także punkt informacji, w którym pracuje pewna kobieta.

W grze Big Fat Awesome House Party znajdowały się tu także kino i Gry Zręcznościowe w Ulu.

Prace dorywcze Koko Edytuj

  • Pracownik baru fast-food
  • Pracownik punktu informacji
  • Ochroniarz
  • Święty Mikołaj

Role w odcinkach Edytuj

  • Wojna o fotel – w tym odcinku akcja prawie całego odcinka rozgrywa się w tym miejscu. Franka jest zmuszona pojechać po serpentyny, a cała reszta towarzyszy po prezent dla pani Foster.
  • Zagubiony Mikołaj – Koko pracuje dorywczo jako Święty Mikołaj. Maks według poleceń Bloo miał iść poprosić "mikołaja" o życzenie. Kiedy ten orientuje się, że to Koko, ta traci pracę (jej kierownik myślał, że jest prawdziwym Św. Mikołajem).

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie są tam organizowane też konkursy, w których nagrodą jest samochód.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki