FANDOM

Chris
26-0033.jpg
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Moja droga Franko
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Jedyny odcinek:
Dubbing: Janusz Wituch (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Chris
Przydomek: Gość od pizzy
Liczba odcinków: 3
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Wiek:
Kolor włosów:
Rodzina:
Przyjaciele: Franka, Bloo, Maks, Książę z bajki
Wrogowie: Dylan Lee
Miejsce zamieszkania:
Alter-ego:
Specjalność: Dostawca pizzy
Chris – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Pewnego dnia Chris roznosił pizze po domu pani Foster, jednak został przypadkowo zaatakowany przez Maksa i Bloo, przez co zakochał się w France. Gdy pojawił się Książę z bajki, gość od pizzy był zazdrosny i toczył z nim spór. Z przerażeniem odkrył, że Dylan Lee wziął Frankę do restauracji. Chris postanowił działać i razem z Maksem i Bloo przebrał się za mężczyznę, aby odbić Frankę od nowego narzeczonego. Jednak został na tym przyłapany przez Dylana, który dostał łomot od Franki za znieważanie przyjaciół. To wydarzenie miało miejsce w odcinku "Moja droga Franko".

Pojawił się także krótko w odcinku Słodki zapach sukcesu, kiedy zrezygnował używania dezodorantu Deo, a także w odc. Bloo żegna się z Maksem podczas pożegnania z Maksem.

CharakterystykaEdytuj

Chris jest zawodowym dostawcą pizzy, który przypadkowo zakochał się w France. Ma krótkie czarne włosy i parę wypieków na twarzy. Nosi robocze ubrania. Jego zajęciem jest dostarczenie pizzy klientom.

Galeria Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pracuje dla firmy Genero's Pizza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki