FANDOM

Festiwal Filmowy Szkół Podstawowych
Kino podczas festiwalu
Typ: festiwal filmowy
Wystąpienia
Jedyny odcinek: Fałszywy film
Liczba wystąpień: 1

Festiwal Filmowy Szkół Podstawowych – konkurs filmowy, który pojawia się w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Odbywa się w kinoteatrze. Jednym z uczestników konkursu stał się Maks.

Zasady Edytuj

Konkurs polega na nakręceniu filmu o dowolnej długości. Każdy uczeń musi podać tytuł filmu oraz imię i nazwisko. Tematyka filmu jest z góry narzucona przez organizację konkursu; film Maksa miał być o przyjaźni. Do nakręcenia filmu potrzebna jest kamera wideo. Nośnik filmu jest dowolny. Po nagraniu filmu (na który uczestnik otrzymuje budżet) szkoła zgłasza film ucznia organizatorom konkursu jako kandydaturę. Jeżeli zgłoszenie będzie zgodne z tematyką i fabułą, zostanie wyświetlane w kinoteatrze podczas konkursu. W trakcie seansu wybierany jest główny zwycięzca konkursu.

Role w odcinkach Edytuj

  • Fałszywy filmDyrektor szkoły po obejrzeniu filmu nakręconego przez Maksa wybrał go jako uczestnika konkursu. Poprosił chłopca, aby nakręcił nowy, dwugodzinny film. Pomógł mu w tym Bloo. Realizacja filmu trwała parę dni. Bloo potrzebował na to pieniędzy, więc Maks postanowił sprzedać swoją kolekcję zabawek i stare antyki pani Foster. Gdy produkcja filmu pod tytułem T-Rexatron, Wilk-kosmita 3: Prequel w czasie, nieubłagany dobiegła końca, Eduardo przez pomyłkę nagrał program edukacyjny, o czym nie dowiedział się dyrektor szkoły. Nadszedł dzień premiery filmu. Maks zaprosił wszystkich na seans, a dyrekcja jego szkoły życzyła mu powodzenia. Okazało się, że to dzieło było trochę przerobione przez Bloo. Podczas projekcji filmu na ekranie pojawiła się Loren. W związku z tym film Blooregarda Q. Kazoo został odrzucony przez publiczność, a jego twórca został trafiony pomidorami.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki