FANDOM

Gry Zręcznościowe w Ulu
Gry zręcznościowe w ulu
Typ: salon gier zręcznościowych
Wystąpienia
Pierwszy odcinek: Teraz moja kolej
Ostatni odcinek: Maksa i Bloo wyścig o życie
Liczba wystąpień: 5

"Gry Zręcznościowe w Ulu" (ang. Game Hive Arcade) – salon gier zręcznościowych mieszczący się w mieście Topeka, w którym rozgrywa się akcja serialu animowanego Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Pracuje w nim m.in. Pan Pszczoła.

Opis Edytuj

Salon gier cechuje się głównie wyposażeniem nawiązującym do świata pszczół. Sam budynek przypomina jeden wielki ul. Wstęp jest bezpłatny, płaci się tylko za skorzystanie z danego obiektu, wrzucając monetę do automatu. Każda maszyna oferuje bilety – można je otrzymać tylko za wygraną w grze. Ich ilość jest zależna od ilości punktów wygranej. Punkty zdobyte poprzez bilety (1 bilet = 1 punkt) można wykorzystać w stoisku i wymienić za jakąś nagrodę, np. gumowe zabawki, różowe spinki, sztuczną szczękę czy deskorolkę. Jak się okazuje, Gry Zręcznościowe w Ulu pełnią również funkcję gastronomiczną – w odcinku Teraz moja kolej widać, że personel zanosi pizzę.

Role w odcinkach Edytuj

  • Teraz moja kolej – akcja odcinka jest nierozerwalnie związana z tym miejscem. Na początku zmyśleni przyjaciele przyszli pograć w różne gry i przy okazji wygrać jakąś nagrodę. Wybrali zabawkę różowego słonia, która jakiś czas później została popsuta przez Bloo. Musiał wrócić do salonu gier, by zakupić nową wersję.
  • Eddie potwór – w tym odcinku ukazana jest krótka scena rozgrywająca się w "Grach Zręcznościowych w Ulu", w których Bloo kupuje szczękę świecącą się w ciemności.
  • Jackie Kaktus i sprawa przetrzymanej książki – salon gier zręcznościowych w tym odcinku ukazany jest tylko przez chwilę. Jackie Kaktus wybrał się tu w celu rozrywki.
  • Ubiec pannę młodą – krótka scena, która przedstawia Bloo nurkującego w "morzu piłek".
  • Maksa i Bloo wyścig o życie – w tym miejscu rozgrywa się początek odcinka. Tam, Maks kilkakrotnie pokonuje Bloo w różnorodnych grach.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W grze Big Fat Awesome House Party lokalizacja salonu była inna niż w serialu, gdyż "Gry Zręcznościowe w Ulu" pojawiły się w centrum handlowym. Jedynym logicznym wytłumaczeniem jest to, że najprawdopodobniej jest to sieć salonów gier zręcznościowych, a oddziały są rozmieszczone w wielu zakątkach całego miasta.
  • W odcinku Maksa i Bloo wyścig o życie dowiadujemy się, że odległość budynku od domu pani Foster wynosi około trzydzieści mil (48,28 kilometrów).