FANDOM

Hide and Bloo Seek
Sezon 0, Odcinek S08
Hide And Bloo Seek.jpg
Oryginalny tytuł:
Premiera:
Produkcja
Kod produkcji:
Scenariusz:
Chronologia
Poprzedni
"A Chore Thing"
Następny
"Badvertisement"
Hide and Bloo Seek (tłum. Zabawa w chowanego Bloo) – ósmy odcinek krótkometrażowy serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Jak wszystkie odcinki krótkometrażowe, nie doczekał się emisji w Polsce.

Opis Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Zmyśleni przyjaciele bawią się w chowanego. Trwa kolej Eduardo na to, aby odnaleźć resztę przyjaciół. Podczas gdy np. Maks chowa się za kanapą, Bloo wpada na nowatorski pomysł ukrycia się w śmietniku w kuchni, żeby wygrać zabawę. Kiedy Blooregard jest już w śmieciach, Eduardo rozpoczyna poszukiwania, zaś Franka wraca do domu z zakupami. Uzupełniając lodówkę zakupionymi produktami, wyrzuca przeterminowane do śmieci i bierze worek (w którym jest Bloo) z zamiarem go wyrzucenia. Jednak pan Zając woła ją do swojego gabinetu, przez co Franciszka zostawia wór. W kuchni zjawia się Fluffy z innym zmyślonym przyjacielem i zaczynają kopać worek. Później dołącza się do nich pani Foster, tłumacząc, że bawiła się w kopanie worka na śmieci w dzieciństwie. Eduardo, który w kuchni szuka przyjaciół, po namyśle dołącza do zabawy w kopanie worka. Nagle wraca Franka i oznajmia, że worek to nie jest zabawka i podnosi go do góry, żeby wyrzucić. Tworzy się w nim dziura i wypada z niego Blooregard. Eduardo wygrał grę.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinka Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Hide and Bloo Seek}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki