FANDOM

Johnsonowie
513-0014
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Zając rusza w tango
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Johnsonowie
Przydomek:
Liczba odcinków: 1
Rasa: ludzie
Płeć: mieszańce
Wiek: różnie
Kolor włosów:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Alter-ego:
Specjalność:
513-0018

Syn państwa Johnsonów

Johnsonowie (ang. The Johnsons) – postacie fikcyjne występujące w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Pewnego popołudnia w domu dla zmyślonych przyjaciół pani Foster zjawili się państwo Johnsonowie. Chcieli oni znaleźć zmyślonego przyjaciela dla syna. Pan Zając zaczął im załatwiać formalności związane z adopcją. Później syn państwa Johnsonów wybrał dla siebie Bloo i postanowił go zaadoptować. Jednak chwilę póżniej zjawił się Maks, aby temu zapobiec. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Zając rusza w tango.

Charakterystyka Edytuj

Johnsonowie są rodziną, w której skład wchodzą: pan Johnson i jego żona pani Johnson oraz ich dziesięcioletni syn. Prawdopodobnie są oni z pochodzenia Azjatami. Każdy z nich jest innego wzrostu: pan Johnson jest wysoki, jego żona – średniej wielkości, a ich syn – niski. Wszyscy trzej mają czarne włosy: pan Johnson i syn mają krótkie włosy, a pani Johnson – długie. Pan Johnson nosi turkusowy T-shirt z obrazkiem, brązowe sztruksowe spodnie i białe tenisówki oraz okulary w kształcie półkuli. Pani Johnson ubiera się w różowy sweterek, białą spódnicę i bordowe szpilki, a jej strój uzupełnia różowa torebka ze skóry krokodyla. Syn państwa Johnsonów zaś ma na sobie czerwony T-shirt z białym paskiem, brązowe szorty, białe skarpetki i biało-czerwone tenisówki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki