FANDOM

Jordan Michaels
Jordan Michaels
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Poszukiwany Chudy
Dubbing: Phil LaMarr (oryginalny)
Janusz Wituch (polski)
Brygida Turowska (młody Jordan, polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Jordan Michaels
Przydomek:
Liczba odcinków: 1
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Wiek:
Kolor włosów: czarne
Rodzina: Chudy (zmyślony przyjaciel)
Przyjaciele: Chudy, Licznik, Bloo, Maks, Eduardo, Koko
Wrogowie: Larry
Miejsce zamieszkania:
Alter-ego:
Specjalność: koszykarz

Jordan Michaels – twórca Chudego, którego poznajemy w filmie średniometrażowym Poszukiwany Chudy.

OpisEdytuj

Historia Edytuj

Z pomocą Chudego osiągał coraz to dalsze sukcesy w grze w koszykówkę. Jednak zazdrosny Larry i jego twórca postanowili pokazać im, kto tak naprawdę zasługuje na ostateczne zwycięstwo. W meczu Larry omal zgniótł całym swoim ciałem Jordana, albowiem uratował go Chudy. Konsekwencją była przegrana meczu, a także zmiażdżenie ręki Chudego przez Larry'ego oraz odbicie się piłki od koszykówki w jego oko. Chudy na widok przygnębionego Jordana, uciekł z miejsca zdarzenia. Gdy Jordan Michaels dowiedział się o poświęceniu się Chudego, ruszył go szukać. Znalazł go dopiero po kilkunastu latach, kiedy został już profesjonalnym koszykarzem i był w trakcie nagrywania reklamy w Japonii. Po spotkaniu Chudego z Jordanem, Chudy obiecał odwiedzać swojego twórcę, kiedy będzie chciał.

CharakterystykaEdytuj

Chciał być mistrzem koszykówki i dlatego wymyślił Chudego, ale ten od niego odszedł po ciężkim wypadku oraz przegranym meczu. Po odejściu zamieszkał w domu pani Foster. Zrobił tak, ponieważ uznał siebie za bezużytecznego; uważał, że zawiódł swego twórcę i ten już więcej na niego nie spojrzy.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko Jordana to aluzja do koszykarza Michaela Jordana.
  • Dorosłego Michaelsa w Polsce dubbinguje Janusz Wituch, a młodego – Brygida Turowska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki