FANDOM

Ogólnie

Koko na gigancie
Sezon 6, Odcinek 67
Koko na gigancie.png
Oryginalny tytuł: Mondo Coco
Premiera: 10 kwietnia 2008 FlagaUSA.png
5 maja 2009 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 602
Scenariusz: Rob Renzetti
Chronologia
Poprzedni
"Jackie Kaktus i
sprawa przetrzymanej
książki
"
Następny
"Psikusowa wojna"
Koko na gigancie (ang. Mondo Coco) – sześćdziesiąty siódmy odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, drugi odcinek szóstego i ostatniego sezonu.

FabułaEdytuj

Koko po oddaleniu się od Domu Pani Foster przeżywa wiele przygód, stając się niezwykle popularna.

Opis fabułyEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Franka podczas wiosennych porządków w domu pani Foster dostaje błotem w twarz i zaczyna gonić Maksa i Bloo. Tymczasem Koko wychodząc na świeże powietrze spotyka przerażoną wiewiórkę. Zwierzak informuje ją o psie, który utknął w studni. Koko udaje się go uratować. W tym czasie przychodzą jego właściciele. Mówią, iż to pies ChiChi i są zdziwieni tym, jak zaprzyjaźnił się z Koko. Widząc to, starsi bogacze oferują ją posadę jako nauczycielkę ich dorosłej córki, Heiress.

Bogata dziewczyna w ogóle nie wykazuje zainteresowania samokształceniem. Tak więc Koko po pewnym czasie postanawia wygłosić monolog, który, jak się okazało, przekonał dziewczynę do potrzeby wykształcenia. Dodatkowo twierdzi, iż Koko jest genialna i powinna się podzielić swoją wiedzą ze światem. Razem z zmyśloną przyjaciółką występuje w talk-show "Cristy na żywo". Mądrości Koko zostają przelane na książkę.

Po wyjściu ze studia zmyślona przyjaciółka wpada w tarapaty i trafia zupełnie przez przypadek na statek wycieczkowy. Jest tam pasażerem na gapę, więc kierownik zadaje jej prace, w tym sprzątanie łajby statku. W czasie, gdy Koko sprząta, swoje próby ma zespół reggae, który zauważa, iż ona idealnie nadaje się do wokalistki zespołu (podśpiewywała sobie w trakcie sprzątania słysząc melodię).

Po rozmowach z kierownikiem, uzgodniono, iż Koko zamiast sprzątania będzie śpiewać, by opłacić koszt wycieczki. Staje się Wytworną Dredziarą i daje koncert swego debiutu, jej występ kończy się sukcesem. Po jego zakończeniu do Koko podchodzi menadżer, który chce ją wypromować w Japonii. Na koniec Koko podpisuje kontrakt. Trwa piosenka, Koko zdobywa sławę w kraju kwitnącej wiśni.

Dalsze wydarzenia doprowadzają zmyśloną przyjaciółkę do tego, iż zostaje panią marszałek i minister Japonii, a później także i modelką. Jednak jej kariera kończy się nagłą chorobą. Koko wraca do domu pani Foster, gdzie czeka na nią Franka, która nadal nie ma pojęcia o jej nieobecności.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczni Edytuj

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu Koko na gigancie.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek jest w całości poświęcony ptako-samoloto-roślinie imieniem Koko.
  • W tym odcinku nie pojawiają się Chudy i Eduardo.
  • W odcinku pojawiają się zimowe igrzyska olimpijskie. Mogły to być igrzyska z 2002 roku w Salt Lake City, z 2006 w Turynie, z 2010 w Vancouver lub z 2014 w Soczi. Co prawda mogłyby być to również igrzyska z 1998 roku w Japonii, w której Koko rozwinęła karierę, lecz Heiress jeszcze wcześniej wspomina o tym, że jest już XXI wiek.

Wyróżnienia Edytuj

  • Za odcinek Koko na gigancie Benjamin Balistreri wygrał Nagrodę Emmy w kategorii Wybitne osiągnięcia indywidualne w animacji.
    • Benjamin Balistreti został także nominowany za ten sam odcinek do Nagrody Annie w kategorii Najlepszy projekt postaci w animowanej produkcji telewizyjnej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki