FANDOM

Kręgiel Paul
Kręgiel Paul.png
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Mistrz kręgielni
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Jedyny odcinek:
Dubbing: Sławomir Pacek (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Kręgiel Paul
Przydomek:
Liczba odcinków: 1
Rasa: zmyślony przyjaciel
Płeć: mężczyzna
Wiek:
Kolor włosów:
Rodzina: pracownik kręgielni (twórca)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Alter-ego:
Specjalność:
Kręgiel Paul (ang. Bowling Paul) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

CharakterystykaEdytuj

Kręgiel Paul jest zmyślonym przyjacielem faceta od butów, pracującego w kręgielni. W odcinku Mistrz kręgielni zjawia się w kręgielni, gdzie pani Foster wraz ze swoim zespołem toczy pojedynek kręglarski z Jerkins i jej drużyną. Pomaga Maksowi wygrać tę rozgrywkę, lecz tak naprawdę w ogóle nie umie grać w kręgle (choć mogłoby się tak wydawać). Cechuje go równowaga fizyczna, odwaga, spryt, pogoda ducha i męskość. Potrafi on także zbić wszystkie kręgle. Kręgiel Paul pojawia się również w odcinku Bloo żegna się z Maksem.

Wygląd Edytuj

Kręgiel Paul ma ciało w kształcie zwykłego kręgla do gry. Ma na czubku głowy dwa paski: niebieski i czerwony. Nosi składający się z niebiesko-czerwonej bluzy i niebieskich spodni strój drużyny, do której on należy, oraz okulary przeciwsłoneczne i trójkolorowe buty.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kręgiel Paul występuje także w grze Big Fat Awesome House Party.
  • Gdyby mógł zmienić nazwę kręgli zmieniłby jej nazwę na "duszęgle", a kręgielni na "duszęgielnię".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki