FANDOM

Ten artykuł skupia się na interakcjach pomiędzy Maksem i Tadkiem.

Opis ogólnyEdytuj

Od samego początku trwania serialu, Tadek znęca się fizycznie i psychicznie nad swoim bratem Maksem oraz jego zmyślonym przyjacielem, Bloo. By się ich pozbyć używa przeróżnych sposobów. Tadek jest okrutny dla swojego młodszego brata. Wielokrotnie go bije, poniża czy też wyzywa. W związku z tym ich relacje to ostry konflikt.

Seria pierwszaEdytuj

Nowy dom BlooEdytuj

Pierwsza scena tego odcinka i całego serialu, pokazuje wychylające się ukradkiem głowy Maksa i Bloo, a po chwili za nimi wielki cień Tadka. Zaczyna on gonić chłopców po całym pokoju krzycząc "Hej, stójcie! Chce wam przyłożyć!". Maks i Bloo szybko uciekają, a Tadek ich goni. Podczas gonitwy, Bloo nazywa Tadka "wielkim, tłustym głąbem". Nastolatek chce mu odpowiedzieć podobnie obraźliwym stwierdzeniem i nazywa go "Bloompie". Wtedy chłopcy dziwią się. Bloo ponownie stwierdza, że Tadek jest głupi, a ten przypadkowo potwierdza to. Maks i Bloo nie mogą się powstrzymać od śmiechu. Wtem rzuca się on na chłopców i łapie ich. Mówi, że powie mamie wszystko co zrobili. Bloo stwierdza, że nic się nie stało. Wtedy nastolatek nadaje im przydomki "Destruktor" i "Bandzior" i uderzając chłopcami zaczyna rozbijać przeróżne wartościowe przedmioty w domu. Maks każe mu przestać, ale ten nie reaguje. W końcu, Tadek zostaje powstrzymany przez Bloo, który tłucze na jego głowie wazę z epoki ming. Wtedy Maks, wraz z Bloo tańczą radośnie.

Gdy do domu wraca mama Maksa i Tadka, Tadek oczywiście zrzuca winę na brata i jego zmyślonego przyjaciela, ale ta nie wierzy mu i odsyła do swojego pokoju. Widząc tę sytuację, Maks i Bloo naigrywają się z Tadka pokazując mu głupie miny. Wkrótce jednak mama Maksa woła go do oddzielnego pokoju i pyta o powody jego ciągłych kłótni z bratem. Maks stwiedza, że to wina Tadka, który drażni się z nim i traktuje jak malucha. Nazywa on go też "głąbem". Potem, gdy Tadek słyszy, że Maks ma się pozbyć Bloo, jest wyraźnie uszczęśliwiony.

Niedługo później, gdy Bloo jest już w Domu Pani Foster, Tadek oczekuje na brata przy drzwiach. Gdy ten wchodzi, Tadek uderza go kilkakrotnie po karku, kiedy ten idzie do swojego pokoju, przy okazji zadając mu pytania gdzie był i czy pozbył się Bloo. Maks jest zdenerwowany i zły na Tadka, więc ironicznie odpowiada i zamyka się w swoim pokoju.

Jakiś czas później, Tadek śledzi Maksa ukrywając się w krzakach i widzi jak ten chodzi do Domu Pani Foster. Widząc to, jest zły na młodszego brata. Po chwili pojawia się Księżna, która ostatecznie proponuje Tadkowi układ pomagający w pozbyciu się Bloo i Maksa raz na zawsze. Tadek zgadza się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki