FANDOM

Mama Maksa i Tadka
Mama Maksa
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Nowy dom Bloo
Ostatni odcinek: Piekielny sen
Jedyny odcinek:
Dubbing: Grey DeLisle (oryginalny)
Agnieszka Fajlhauer (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: nieznane
Przydomek:
Liczba odcinków:
Rasa: człowiek
Płeć: kobieta
Wiek:
Kolor włosów: brązowe
Rodzina: Maks (syn)
Tadek (syn)
Tom (siostrzeniec)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Alter-ego:
Specjalność:
Mama Maksa i Tadka – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

CharakterystykaEdytuj

Jej mąż nigdy nie pojawił się w serialu, najprawdopodobniej zmarł[1]. Zadecydowała, by Maks pozbył się Bloo, bo uznała, że ośmiolatek jest już za stary na zmyślonego przyjaciela. Nie wie jednak, że Maks odwiedza codziennie po szkole dom pani Foster, a w nim Bloo. W odcinku Piekielny sen ujawniono, że Maks trzyma to w tajemnicy. Tadek często próbuje powiedzieć to matce, lecz ona ze względu na jego nieuczciwy charakter, nie wierzy mu. Jest przedstawiana podobnie jak Sara Bella z Atomówek – nigdy nie pokazano jej twarzy. W odcinku Mam dla ciebie niespodziankę w mieszkaniu pojawiła się miska z wodą dla psa, a także sam pies, może to oznaczać, że dawniej rodzina Maksa miała psa. Bloo w odc. Nowy dom Bloo mówi, że mama Maksa pracuje na piętnastu etatach codziennie, nawet w weekendy, i nigdy nie wraca przed północą.

Wygląd Edytuj

Kobieta ma szczupłą budowę ciała. Jej włosy są kasztanowe. Nosi różową bluzkę, kostium składający się z ciemnobrązowej marynarki i jasnobrązowej spódnicy oraz czarne szpilki.

Cytaty Edytuj

  • To moje ostatnie słowo. Masz się pozbyć Bloo.
    • Opis: Do Maksa, który jest już za duży na zmyślonego przyjaciela.
  • Tadziu, masz szlaban.
    • Opis: Do Tadka, gdy wyjaśnił matce, że dziura w dachu jest spowodowana wizytą zmyślonych przyjaciół u Maksa.

CiekawostkiEdytuj

Przypisy

  1. Resztę teorii (Maks i Tadek jako nieślubne dzieci; rozwód) można wyeliminować, gdyż Bloo określa Maksa w odc. Fałszywy film "osieroconym".