FANDOM

Zając pisze

W tym artykule znajdują się błędy lub pewne braki.
Artykuł należy skoordynować z kategorią Miejsca.
Jeśli możesz, zajmij się tym.
Konserwacja wymaga koncentracji. —Pan Zając
3481236968 d5cdd5f239

Widok na serialowe miasto

Miasto centrum

Centrum miasta

Poniżej znajduje się spis różnych miejsc, w których działa się akcja, w odcinkach serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani FosterWedług odcinka Wykorzystaj dzień akcja serialu ma miejsce w Topece, mieście w USA, stolicy stanu Kansas, aczkolwiek informacja ta jest traktowana bez należytej uwagi.

Dom dla zmyślonych przyjaciół pani FosterEdytuj

Wielki i bardzo stary dom należący do pani Foster, założyła tam przytułek, w którym dzieci mogą oddawać swoich zmyślonych przyjaciół i ich adoptować. Mieści się na ulicy Wilson Way.

ZłomowiskoEdytuj

Miejsce w którym często spotyka się zmyślonych przyjaciół stworzonych przez nastolatków. Jest tam najwięcej starych opon, często chodzi tam Tadek.

W tym miejscu miała się odbyć śmierć Bloo.

LotniskoEdytuj

Z tego miejsca Maks, Bloo i przyjaciele mieli wylecieć do Europy, niestety im się nie udało, gdyż i tak nie miał nikt biletów. Jest tu dodatkowo bufet, restauracja i korytarz ze zdjęciami ciekawych miejsc do odwiedzenia.

Apartament MaksaEdytuj

Maks mieszka w apartamencie (bloku) ze swoją matką i starszym bratem, jego sąsiadami są państwo Applebee, pewni ludzie, którzy adoptowali kiedyś Księżną.

Szkoła MaksaEdytuj

Maks się w niej uczy, zadbana i nawet duża, ma plac zabaw, boisko i salę gimnastyczną.

Centrum HandloweEdytuj

Bardzo wielkie centrum handlowe, gdzie można znaleźć wiele sklepów. Koko kiedyś w nich pracowała, nawet jako św. Mikołaj.

KręgielniaEdytuj

Tutaj pani Foster i drużyna jej przeciwniczki rozgrywają wiele meczów w kręgle, raz przyjaciele spróbowali tam swoich sił gdy drużyna pani Foster się rozpadła.

Salon gier zręcznościowychEdytuj

Salon ten przypomina ul, wiele sprzętów jest tam na styl pszczółek. Tam można zdobyć za bilety (punkty) wiele ciekawych rzeczy, od długopisów po deskorolki czy sztuczne szczęki.

Pchli targEdytuj

Każdy tutaj może sprzedać różne bezużyteczne rzeczy, pani Foster bardzo często lubi tu sprzedawać graty, więc jeździ z większością osób z domu i próbuje złapać klientów.

Restauracja FuturpoupEdytuj

Tutaj pewnego razu Franka i jej pewien chłopak poszli na kolację, akurat wtedy Bloo przebrał się po raz pierwszy za Orlanda Bloo, który miał zapobiec miłemu wieczorowi.

KinoteatrEdytuj

Tutaj miała miejsce premiera filmu Maksa ("troszeczkę" przerobionego przez Bloo i Eduardo), był też pewnego razu konkurs na najlepszego zmyślonego przyjaciela.

Kino premieroweEdytuj

Tutaj miała miejsce premiera kolejnego filmu z Rod Tango, na który poszła pani Foster i Bloo. To najlepsze kino w mieście, tutaj właśnie są wszystkie premiery filmów.

HotelEdytuj

Pokazany jest w odcinku Psikusowa wojna. Bohaterowie spędzają tam noc z powodu dezynsekcji w Domu Pani Foster. W każdym pokoju hotelowym znajdują się: mała lodówka – minibarek; telefon przez który można zamówić posiłek wraz z kartą menu oraz telewizor z płatnymi filmami. W hotelu znajdują się także schowek oraz maleńki sklepik.

KościółEdytuj

Nigdy nie było widać, by postacie tam szły, lecz jednak pewnego razu Maks był drużbą w ślubie, który odbył się właśnie tam. Bloo jednak zrobił pewien bałagan...