FANDOM

Milioner
Milioner
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Nowy dom Bloo
Ostatni odcinek: Psikusowa wojna
Jedyny odcinek:
Dubbing: Wojciech Machnicki (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: nieznane
Przydomek:
Liczba odcinków: 4
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Wiek:
Kolor włosów: blond
Rodzina: Żona milionera (żona)
Córka bogaczy (córka)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Alter-ego:
Specjalność:

Milioner (ang. Millionaire) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

OpisEdytuj

Historia Edytuj

Historia postaci rozpoczyna się w otwierającej serial pełnometrażówce Nowy dom Bloo. W tym odcinku milioner wraz z żoną przybył do domu pani Foster w poszukiwaniu idealnego, zmyślonego przyjaciela dla swojej córki. Gdy Franka przyszła się z nim przywitać, mężczyzna wyjaśnił jej, iż jego córce potrzebny jest zmyślony przyjaciel, ponieważ dostaje bólu głowy podczas wymyślania. Zapytał gosposię, czy mają dla niej kogoś idealnego. Franka odparła, że jest, i zgodnie z odpowiedzią przedstawiła mu Księżną. Milioner po przeczytaniu jej papierów był nią zainteresowany i wraz żoną poszedł do gabinetu podpisać papiery adopcyjne.

Gdy milioner podpisał formularz Księżnej, wraz z żoną przedstawił swojej córce Księżną. Jednak sądząc, że jego córka uznała ją za paskudną i zamiast niej wolała zabrać do domu Bloo, zgodził się. Gdy w ostatniej chwili w placówce zjawił się Maks, milioner zrezygnował z adopcji Blooregarda. Na koniec wyszedł z domu pani Foster i wraz z żoną postanowił kupić córce kucyka na pocieszenie.

Charakterystyka Edytuj

Milioner jest mężczyzną w średnim wieku, żyjącym w mieście Topeka razem ze swoją żoną i sześcioletnią córką. Po raz pierwszy pojawia się w filmie Nowy dom Bloo. Występuje także w odcinkach: Idź Ser, idź, gdzie wybiera się z rodziną do kina na film science-fiction o kosmitach, Dolary za towary, w którym wraz z żoną robi zakupy na pchlim targu, i Psikusowa wojna, gdzie on i jego małżonka uczestniczą na wykładzie w hotelowej sali konferencyjnej. Milioner ma neutralny wyraz twarzy.

Wygląd Edytuj

Milioner jest wysokiego wzrostu. Ma krótkie włosy blond w średniej tonacji, ubrany jest w granatowy sweter przywiązany dookoła szyi, biały T-shirt z symbolem dolara amerykańskiego, niebieskie kraciaste szorty, białe kolanówki i brązowe skórzane buty. Nosi okulary w kształcie półkuli. Swoim wyglądem przypomina ojca Dextera i Dee Dee z "Laboratorium Dextera" oraz Profesora Atomusa z serialu "Atomówki".

Relacje Edytuj

Franka Edytuj

19px-Information icon.svg
Zobacz więcej w osobnym artykule: Wszyscy i Franka - relacje.

Franka przeprasza wszystkich za spóźnienie i wita się z milionerem i jego żoną. Klient wyjaśnia jej powód przybycia do domu pani Foster i prosi o idealnego przyjaciela dla córki. Franka proponuje mu Księżną. Ten się zgadza i wraz z małżonką idzie podpisać papiery adopcyjne.

Księżna Edytuj

19px-Information icon.svg
Zobacz więcej w osobnym artykule: Wszyscy i Księżna - relacje.

Milioner, podobnie jak jego małżonka, jest zainteresowany Księżną. Jednak jego córka mówi, że jest paskudna i nie chce jej wziąć do domu. Ostatecznie nie dochodzi do adopcji Księżnej.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszyEdytuj

Sezon piątyEdytuj

Sezon szóstyEdytuj