FANDOM

Jabłecznikowie.png
Państwo Applebee – fikcyjne postaci występujące w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

OpisEdytuj

HistoriaEdytuj

Pewnego dnia Pan Zając szukał rodziny, która mogłaby zaadoptować nieznośną Księżną. Na ten moment zgłosili się państwo Applebee z córką. Sąsiedzi Maksa byli zadowoleni z Księżnej, podpisali papiery adopcyjne i zabrali ją do domu. Nie reagowali, gdy Księżna zaczęła lamentować, przez co matka twórcy Bloo zadecydowała o wyprowadzce rodziny. Na szczęcie Maks i Bloo włamali się do ich mieszkania i zabrali Księżną z powrotem do domu pani Foster. Mimo tego, państwo Applebee w ogóle nie zauważyli zniknięcia Księżnej – Bloo i Maks zostawili w mieszkaniu atrapę. To wydarzenie miało miejsce w odcinku "Księżna Lamentów".

CharakterystykaEdytuj

Państwo Applebee są sąsiadami mieszkającymi obok Maksa w bloku, jednym z miejsc w mieście. W skład rodziny wchodzą: pan Applebee, jego żona Sally oraz dziewięcioletnia córka[1]. Mają również psa, który się wabi Pan Hau-Hau. Każdy z członków rodziny nosi różową koszulę z jabłkiem. Nie przeszkadza im np. zachowanie innych sąsiadów. Pojawiają się w odcinkach "Księżna lamentów" i "Piekielny sen".

Oprócz matki, nieznane są ich imiona.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki