FANDOM

Ogólnie

Przyjaźń zmienną jest
Sezon 5, Odcinek 60
Przyjaźń zmienną jest.jpg
Oryginalny tytuł: Affair Weather Friends
Premiera: 13 września 2007 FlagaUSA.png
13 maja 2008 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 508
Scenariusz: Cindy Morrow
Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Ubiec pannę młodą"
Następny
"Koszmar na Wilson Way"
Przyjaźń zmienną jest (ang. Affair Weather Friends) – sześćdziesiąty odcinek serialu animowanego Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, ósmy odcinek piątego sezonu.

FabułaEdytuj

Bloo, poznawszy Berry'ego Szpanera, bogatego chłopaka z wieloma zabawkami, zaczyna go co dzień odwiedzać, zasmucając przy tym Maksa.

Opis fabułyEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Do domu pani Foster przychodzi bardzo bogaty i zamożny chłopak – Berry Szpaner. Jest on zainteresowany adopcją któregoś ze zmyślonych przyjaciół. Po oprowadzeniu go po domu przez Maksa i Bloo postanawia wziąć do domu Księżną. Jednak rezygnuje z niej, ponieważ woli Bloo. Maks mówi mu, że on nie jest do adopcji. Chłopak próbuje go kupić za pieniądze (największa stawka to 10 tysięcy dolarów). Maks i tak się nie zgadza na sprzedaż.

Nazajutrz chłopak widzi, że Bloo był w domu Szpanera bawić się z nim ekskluzywnymi zabawkami. Bloo go przeprasza i obiecuje, że to już się nigdy nie powtórzy. Okazuje się jednak, że zmyślony przyjaciel wielokrotnie odwiedza Berry'ego, a całą sytuację szpieguje Księżna. Zmyślona przyjaciółka jest zazdrosna o to, że Szpaner wolał zaadoptować Bloo niż ją.

Po kilku dniach Księżna mówi o wszystkim Maksowi. Załamany chłopak idzie do lodziarni i topi smutki w słodkim deserze - lodach o smaku czekoladowym. Jednak nie powinien tego jeść, bowiem po dawce cukru staje się nadpobudliwy.

Gdy w końcu Maks wychodzi, idzie do domu Szpanera i zastaje tam związaną rodzinę, ignoruje ją i kieruje się do następnego pokoju. W tym pokoju widzi ołtarzyk z Bloo. Widząc makaronową rzeźbę, przypomniała mu się Bajdzo, a łącząc fakty odgaduje, że Berry Szpaner to tak naprawdę Bajdzo. Maks otwiera następne drzwi i tam zostaje związany przez Szpanera.

Berry Szpaner pokazuje swą prawdziwą twarz. Wyjaśnia też, że ma zamiar się zemścić na Maksie, a Bloo mieć tylko dla siebie. Kieruje pociąg w stronę wielkiej piłki z gumek, w którą związany jest Maks. Jednak Bloo opamiętuje się i ratuje przyjaciela. Natomiast Bajdzo ponownie zostaje związana piłką z recepturki. Na końcu odcinka Bloo przeprasza swojego twórcę za te wszystkie błędy, które popełnił.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczni Edytuj

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu Przyjaźń zmienną jest.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

BłędyEdytuj

  • Kiedy Maks przypomina sobie Bajdzo, widoczne są sceny, podczas których Maksa nie było obok, tak więc nie mógł o nich pamiętać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki