FANDOM

Rozkład dnia Pana Zająca
513-0001.jpg
Typ: lista (harmonogram)
Wystąpienia
Jedyny odcinek: Zając rusza w tango
Liczba wystąpień: 1
Rozkład dnia Pana Zająca (plan dnia, harmonogram, zwany też przez prezesa domu "planikiem") – jest to arkusz spisanych czynności do zrobienia danego dnia Pana Zająca. Choć został przez niego i z jego inicjatywy napisany, obowiązywał masowo większość lokatorów domu pani Foster. Pan Zając starannie notuje i planuje każdą minutę dnia. Posługuje się nim przez cały dzień, odznaczając wykonane czynności. Rozkład dnia możemy zobaczyć jedynie w odcinku Zając rusza w tango. W tym samym odcinku, Zając wyrzucił harmonogram, po tym, jak postanowił zostać "Harrym". Po "reaktywacji" starego Zająca, harmonogram ponownie wszedł w życie.

Znane punkty rozkładu dnia Pana Zająca Edytuj

06:00 Pobudka
06:01 Wyjście z pokoju
06:02 Obudzenie sprzątaczki (Franki)
06:15 Toaleta
06:31 Ubieranie się
06:42 Posłanie łóżka
15:30 Rekreacja
15:42 Sprzątanie gabinetu
16:00 Masterwork Theatre
16:15-16:18 Relaks i zabawa
16:30 Podpisywanie adopcji
22:00 Sen

  • Oprócz tego widzimy, że Zając wykonuje takie czynności jak jedzenie śniadania, podpisywanie formularzy adopcyjnych, ocena rezultatów sprzątania Franki i przyjaciół czy też wysyłanie listów (z "pomocą" Koko i Franki), jednak nieznane są dokładne godziny.

Ciekawostki Edytuj

513-0124.jpg
  • Mimo że Pan Zając mówi Koko, że rezerwuje łazienkę w godzinach 06:15-06:30, na rozkładzie dnia widzimy że w rzeczywistości zajmuje ją o minutę dłużej.
  • Według planu, odcinek serialu Masterwork Theatre trwa 15 minut.
  • Co dziwne, Zając rusza w tango to jedyny odcinek, w którym możemy zauważyć rozkład dnia Pana Zająca. Nie używa go on w żadnych innych odcinkach.
  • Biorąc pod uwagę fakt, że w odcinku Podano do stołu pan Zając stwierdza, że wstaje punktualnie o 05:30, najwidoczniej harmonogram zmienił jego postępowanie (według harmonogramu pobudka odbywa się o godzinie szóstej rano).
    • Również w odcinku Podano do stołu, Pan Zając twierdzi, że pierwsze, co robi po pobudce to mycie zębów. Jednak według planu, Zając wychodzi z pokoju i idzie obudzić Frankę.
  • Co ciekawe, Pan Zając mówi Bloo, że "Rekreacja" trwa od 15:30 do 16:00. Jednak na planie widzimy, iż jest to pomyłka, gdyż o 15:42 wpisane jest "Sprzątanie gabinetu".
  • Po "reaktywacji" Pana Zająca, na rozkładzie znalazły się takie wpisy jak "Przeproś", "Zacznij płakać" czy "Kokokokoko", które kierował on do przyjaciół. Każda z nich trwała minutę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki