FANDOM

Ogólnie

Słodki zapach sukcesu
Sezon 2, Odcinek 23
Słodki zapach sukcesu
Oryginalny tytuł: The Sweet Stench of Success
Premiera: 27 maja 2005 FlagaUSA
14 października 2005 FlagaPL
Produkcja
Kod produkcji: 210
Scenariusz: Adam Pava
Chronologia
Poprzedni
"Kto mieczem wojuje"
Następny
"Papa Kujonku!"
Słodki zapach sukcesu (ang. The Sweet Stench of Success) – dwudziesty trzeci odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, dziesiąty odcinek drugiego sezonu.

FabułaEdytuj

Marzenie Bloo o zostaniu sławnym spełnia się. Jednak zaczyna być tak zajęty karierą, że ogranicza się w kontaktach z Maksem.

Opis fabułyEdytuj

Eduardo występuje w telewizyjnym programie dla przyjaciół poszukujących nowego domu. Bloo mu zazdrości i też występuje w programie, przekonując prowadzącą programu, że jest porzuconym przyjacielem. Maks mówi mu, że okłamał wiele widzów, którzy zechcieli by go zaadoptować. Tymczasem do domu pani Foster przychodzi producent z Hollywood Kip Snip, który proponuje Bloo zostanie gwiazdą, a dokładniej zaadoptowanie. Od tej chwili nowym twórcą Bloo jest producent, który każe Bloo reklamować dezodorant marki Deo, przez co Bloo staje się gwiazdą. Wkrótce jednak zaczyna tęsknić za Maksem, lecz producent nie pozwala mu zerwać kontraktu. Bloo sądził, że będzie jedynie współpracował z producentem. Wkrótce chłopiec wraz z Chudym, Eduardo i Koko wyrusza uratować swojego zmyślonego przyjaciela.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Galeria Edytuj

Maks tęskni
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawiają się Erin Peterson, Todd oraz Kip Snip.
    • Dwaj ostatni z wymienionych nie pojawiają się w żadnych innych odcinkach, jest to ich jedyny występ.
  • Dowiadujemy się, że Bloo i Maks znają alfabet Morse'a.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki