FANDOM

Ogólnie

Ser – wielka szycha
Sezon 4, Odcinek 47
Ser wielka szycha.png
Oryginalny tytuł: The Big Cheese
Premiera: 7 października 2006 FlagaUSA.png
15 maja 2007 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 408
Scenariusz: Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Autobus dla nas dwóch"
Następny
"Bloo rządzi"
Ser – wielka szycha (ang. The Big Cheese) – czterdziesty siódmy odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, ósmy odcinek czwartego sezonu.

FabułaEdytuj

By pozbyć się Sera z Domu Pani Foster, Pan Zając instaluje system alarmowy, który zakodowuje. Jednakowoż, kod wpisuje nie patrząc na klawiaturę, przez co nawet on sam go nie zna. Okazuje się, że kod zapamiętał jako melodie, Ser, który był blisko Pana Zająca w czasie instalacji systemu bezpieczeństwa.

Opis fabuły Edytuj

Dom pani Foster ma być pokazany w telewizji. Podczas przygotowań do występu, Ser wszystkim przeszkadza, dlatego też Pan Zając zakłada kod wstępu do środka domu. Niestety, źle interpretuje instrukcję zakładania kodu i nie zapamiętuje wpisanego przez siebie kodu, w przeciwieństwie do Sera. Przyjaciele próbują dowiedzieć się od Sera, jaki jest kod, jednak nie udaje im się to. Wkrótce proszą o pomoc Goo, która ma wydobyć informacje od zmyślonego przyjaciela. Ostatecznie jednak dom jest cały zdemolowany, a w tym czasie przyjeżdża telewizja, której prezenterka widząc stan domu krytykuje go. Franka wykorzystuje ten fakt i prosi o pieniądze, aby odbudować placówkę. Za zdobyte pieniądze dom jest odbudowany, a przyjaciele robią nowy kod wstępu, który teraz każdy pamięta. Ser także.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

CiekawostkiEdytuj

BłędyEdytuj

  • Skoro nie można było wejść do domu pani Foster przez drzwi, można było się postarać o zbicie szyby, tym samym nie demolując całego budynku.
  • Bloo mówi, że występy w telewizji są nudne, chociaż w odc. Sławny na cały świat marzył o występie na wizji.
  • Eduardo na dworze jest w ręczniku, lecz podczas gonitwy za Serem nagle jakimś cudem ma na sobie ubranie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki