FANDOM

T-Rexatron, Wilk-kosmita 3: Prequel w czasie, nieubłagany
T-rexatron.png
Typ: film
Wystąpienia
Jedyny odcinek: Fałszywy film
Liczba wystąpień: 1
"T-Rexatron, Wilk-kosmita 3: Prequel w czasie, nieubłagany" (ang. T-Rexatron, Alienwolf 3. A Prequel in Time: The Unrelenting) – film typu science-fiction, który pojawia się w odcinku Fałszywy film. Reżyserem filmu jest Bloo. On także podkłada głos lektorowi.

Fabuła Edytuj

Głównym bohaterem filmu jest Chudy, który zamienia się w wilka-kosmitę. Pewnego dnia bohater zostaje zaatakowany przez złoczyńców. Rybak ratuje go z ich rąk. Chudy mu dziękuje za pomoc, lecz nagle zamienia się w wilka-kosmitę zwanego T-Rexatronem. Spotyka również Koko, małego dzieciaka oraz Eduardo w wersji 3D. Bohater łapie kosmitę, z którym tańczy. Na filmie pojawia się scena z Bloo i Maksem na tle księżyca. Obaj są na rowerze. Wkrótce film Blooregarda Q. Kazoo z powodu nagranego na miejscu dalszej jego części programu z Loren zostaje uznany przez publiczność za niezgodny z tematyką i przegrywa Festiwal Filmowy Szkół Podstawowych.

Ciekawostki Edytuj

  • Pojedyncze sceny z tego filmu nawiązują do filmów fantastycznych takich jak E.T. z 1983 roku.
  • W odcinku Bloo żegna się z Maksem Maks nazywa film "T-Rex, kosmiczny wilk 3: Prequel bezlitosnego".
  • Czcionka, którą jest pisana nazwa filmu, jest podobna do tej samej co Indiana Jones.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki