FANDOM

Ten artykuł opisuje twórców wszystkich zmyślonych przyjaciół, których mogliśmy poznać w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Abraham LincolnEdytuj

Jako że pojawił się w jedynie jednym odcinku, nie zostało nawet wspomniane nic o twórcy Abrahama Linclona.

AparatEdytuj

Podczas serialu nie zostało wspomniane nic na temat twórcy Aparatu.

BajdzoEdytuj

Mimo występu w dwóch odcinkach serialu, nigdy nie zostało nawet wspomniane przez kogo Bajdzo została wymyślona.

BazgrołyEdytuj

Jak zostało wspomniane w odcinku Bazgroły na wolności, są to pierwsi zmyśleni przyjaciele stworzeni przez dzieci.

BendyEdytuj

Gregory
Jak się okazuje w odcinku Wszyscy wiedzą, że to Bendy, został on wymyślony przez Gregorego. W związku z psotną naturą tego zmyślonego przyjaciela, jego rodzina postanawia oddać go do Domu Pani Foster, choć Gregory wydaje się być nieco zmartwiony rozłąką ze swoim przyjacielem. Mimo to, w przeciwieństwie do tego jak twierdził Bendy, jego twórca nie kłamał rodziców odnośnie szkód w domu. Zobacz więcej w artykule Gregory.

Bezwąsy NedEdytuj

Jako, że Bezwąsy Ned pojawia się tylko w jednym odcinku serialu i to przez chwilę, nie znamy jest twórcy. Wiadomo natomiast, że jego nowym opiekunem, który adoptował go w odcinku Bloo żegna się z Maksem jest Mały Jaś.

Blake WspaniałyEdytuj

32-0009
Jak dowiadujemy się w odcinku Czkawka odbijawka, twórcą Blake'a Wspaniałego jest Richie. Jest on bardzo zadowolony ze swojego zmyślonego przyjaciela, który sprawia mu wiele atrakcji i zabiera w różne miejsca. Richie ciągle chwali się swoim zmyślonym przyjacielem w szkole i nazywa go "najlepszym wymyślonym przyjacielem". Zobacz więcej w artykule Richie.

BlooEdytuj

Bloo został wymyślony przez Maksa, czego dowiadujemy się już w pierwszym odcinku serialu. Jego charakter jest bardzo rozbudowany, jako że odgrywa on jedną z głównych ról w serialu. Zobacz więcej w artykule Maks.

Bloppy MajtasEdytuj

Gwh-0040
Twórcę Bloppy'ego Majtasa możemy zobaczyć w odcinku Poszukiwany Chudy. Jest on bardzo podobny do Bloppy'ego. Jest niski, nosi ubrania identycznego koloru i ma również podobny do Bloppy'ego charakter, podobnie się zachowuje.

BoomerEdytuj

Nigdy nie wspomniano nic o twórcy Boomera.

BorisEdytuj

Gwh-0015
Twórca Borisa pojawia się w tle w odcinku Poszukiwany Chudy na Zjeździe Twórców w Domu Pani Foster. Wyraźnie widać, że lubi kolor purpurowy, co może tłumaczyć wygląd Borisa.

ChudyEdytuj

Gwh-0266
Twórcę Chudego poznajemy w odcinku Poszukiwany Chudy. Okazuje się nim być słynny koszykarz Jordan Michaels. Twórca Chudego odnajduje go z pomocą Maksa, Bloo, Chudego, Koko i Franki. Ujawnione zostaje, że Jordan wymyślił Chudego, by ten pomógł mu pokonać swojego rywala i jego bezwzględnego zmyślonego przyjaciela, Larry'ego. Przez nieczyste zagranie, Chudy przegrał i nie mogąc sobie tego wybaczyć, uciekł. Jordan potem szukał go i martwił się o niego, ale nie udało mu się go odnaleźć. Po ich ponownym spotkaniu, Jordan zaproponował nawet, by Chudy z nim zamieszkał z wdzięczności za "uczynienie go lepszym człowiekiem". Chudy jednak odmówił, chcąc uszczęśliwić dziecko, które go ewentualnie zaadoptuje. Jednak obiecał również Jordanowi, że go odwiedzi kiedy tylko nadarzy się okazja. Na końcu odcinka obaj grają razem w koszykówkę, pokazując jak dobrze się rozumieją. Zobacz więcej w artykule Jordan Michaels.

CiapaEdytuj

Gwh-0021
Twórcę Ciapy możemy dostrzec na Zjeździe Twórców Wymyślonych przyjaciół w odcinku Poszukiwany Chudy. Z tego co da się zauważyć, twórca Ciapy jest równie niezdarny jak on sam. Biegnąc do siebie, by się przytulić, oboje się przewrócili w kałużę błota.

DilydielEdytuj

Nie zostało nigdy wspomniane nic o twórcy Dilydiela.

Don LicklesEdytuj

Nie wspomniano nigdy w serialu nic o twórcy Don Licklesa.

EduardoEdytuj

Gwh-0010
Twórczyni Eduardo pojawia się w odcinku Poszukiwany Chudy podczas Zjazdu Twórców. Jest to policjantka Nina Valerosa. Widząc siebie, oboje są bardzo szczęśliwi i przytulają się. Wielokrotnie pokazują głęboką wieź jaka ich łączy. Nina tłumaczy, że wymyśliła Eduardo, gdy była mała do obrony przez chuligańskimi grupami nastolatków, którzy straszyli ją i terroryzowali. Wymyśliła go do obrony przed nimi, a jednocześnie po to, by mogła uwierzyć w siebie. Zobacz więcej w artykule Nina Valerosa.

EurotrishEdytuj

Twórczyni Eurotrish została wielokrotnie wspomniana przez nią samą, a nawet pokazana przez chwilę w napisach końcowych odcinka Wyprawa do Europy. Eurotrish pragnęła dostać się do Europy, gdzie wyprowadziła się jej twórczyni z rodziną. Gdy w końcu jej się to udaje, okazuje się, że powodem oddania Eurotrish do Domu Pani Foster było jej zbyt głośne i nachalne śpiewanie. Przyjaciółka wróciła więc do Domu Pani Foster.

ExtremozauryEdytuj

Konkretny twórca tychże stworów nigdy nie został ujawniony, aczkolwiek wspomniano że są one wymyślane przez złych nastolatków do walk.

FluffyEdytuj

Gwh-0014
Twórca Fluffy został pokazany podczas Zjazdu Twórców w odcinku Poszukiwany Chudy. Jest on prawdopodobnie motocyklistą w podeszłym wieku. Podczas spotkania przytula mocno Fluffy co oznacza, że mają głęboką więź.

Frit i FratEdytuj

Nigdy w serialu nie zostało nawet wspomniane nic o twórcy/ach Frita i Frata.

GłuptakEdytuj

Głuptak z twórcą
Jak się okazuje w odcinku Dom dla podszywających się pod zmyślonych przyjaciół pani Foster, Głuptak został wymyślony przez Johna Larry McGee, który pojawia się z innymi członkami rodziny na końcu rzeczonego odcinka. Dowiadujemy się, że rodzina Głuptaka wcale go nie porzuciła, a jedynie zgubiła. W związku z tym, John zabrał swojego przyjaciela ze sobą z powrotem do Kanady. Zobacz więcej w artykule John Larry McGee.

GumboEdytuj

W czasie serialu nigdy nie wspomniano nic o twórcy Gumbo.

Hukający AndyEdytuj

Nigdy nie wspomniano w serialu nic o twórcy Hukającego Andy'ego.

I Kto Mi Podskoczy Man i NemezisEdytuj

Twórcy I Kto Mi Podskoczy Mana i Nemezis zostali pokazani razem w odcinku Wyzwanie dla superprzyjaciół. Jak się okazuje, jest to rodzeństwo, w rzeczonym odcinku już dorosłe, które ciągle ze sobą rywalizowało, dlatego wymyślili sobie przyjaciół do pomocy.

IvanEdytuj

24-0020
Twórcą Ivana jest Stevie jak dowiadujemy się w odcinku Nic nie widzę. Ivan ma wiele oczu właśnie po to, by pomagać swojemu niewidomemu twórcy. Zobacz więcej w artykule Stevie.

Jackie KaktusEdytuj

Gwh-0043
Twórczyni Jackiego Kaktusa pojawia się na chwilę w odcinku Poszukiwany Chudy na Zjeździe Twórców. Tam ona ze swoim zmyślonym przyjacielem wygrzewają się na leżakach pijąc lemoniadę, co dowodzi ich dobrych stosunków.

Jurek ŚluzikEdytuj

W odcinku Poszukiwany Chudy widzimy go samotnie siedzącego na ławce ze smutnym wyrazem twarzy, co może oznaczać, że jego twórca nie przybył na zjazd. Chociaż w jego biografii zostało wspomniane, że wymyślony został przez chłopca z wieloma problemami alergicznymi.

Kaktusowy MiśEdytuj

Gwh-0013
Twórczynię Kaktusowego Misia możemy zobaczyć przez chwilę w odcinku Poszukiwany Chudy na Zjeździe Twórców. Jest to starsza pani umiejąca dobrze robić na drutach. Nosi również żółty, podobny melonik do kapelusza Kaktusowego Misia i identyczny szalik.

KlaunEdytuj

Nigdy nie wspomniano nic o twórcy Klauna, jednak wiadomo, że został zaadoptowany przez pewną rodzinę w odcinku Czas adoptokalipsy i odjechał z nimi do nowego domu.

KrakersEdytuj

Nigdy nie wspomniano nic o twórcy Krakersa.

Kręgiel PaulEdytuj

Jak się okazuje, twórcą Kręgla Paula jest właściciel kręgielni. Jednak w przeciwieństwie do swojego zmyślonego przyjaciela, twórca potrafi świetnie grać w kręgle i zdobył wiele nagród.

Książę z bajkiEdytuj

Nigdy nie wspomniano kto jest twórcą Księcia z bajki.

MabelEdytuj

Twórczynię Mabel da się zauważyć przez chwilę w odcinku Poszukiwany Chudy na zjeździe. Jest to dorosła kobieta, ubrana w japoński strój. Nie wiadomo jakie ma relacje ze swoją przyjaciółką, ale fakt jej przybycia może świadczyć, że są pozytywne.

MasełkoEdytuj

Nigdy nie wspomniano nic o twórcy Masełka. Wiadomo natomiast, że w odcinki Spór o pokój został on adoptowany przez chłopca o imieniu Jerry z wyraźnymi zainteresowaniami muzycznymi.

Mały GroszekEdytuj

Nie wspomniano nigdy w serialu kto jest twórcą Małego Groszka.

Mojo JojoEdytuj

Nigdy w serialu nie wspomniano kto jest twórcą Mojo Jojo.

Monsieur OuiEdytuj

507-0011
Twórczynię Monsieura Oui poznajemy w odcinku Ubiec pannę młodą. Gdy mieszkali oni w Paryżu, Monsieur i jego twórczyni spędzali wspólnie razem czas na zabawie. Jednak kiedy ona dorosła, odeszła, a Monsieur został sam. Z tego powodu wpadł w depresje i ciągle płacze. Wyraźnie tęskni za swoją twórczynią, co pokazuje jak głęboką miał z nią więź.

Zobacz więcej w osobnym artykule Twórczyni Monsieura Oui.

Niechlujny MoeEdytuj

Gwh-0016
Twórcę Niechlujnego Moe możemy zobaczyć na Zjeździe Twórców w odcinku Poszukiwany Chudy. Łączy ich głęboka więź. Mimo iż po przytuleniu, twórca się ubrudził, nie zniechęciło to go do ponownego przytulenia swojego zmyślonego przyjaciela.

Nieznany przyjacielEdytuj

Gwh-0039
Twórcę Nieznanego przyjaciela możemy dostrzec w odcinku Poszukiwany Chudy na Zjeździe Twórców. Jest bardzo podobny do swojego przyjaciela i z zachowania i z wyglądu. Tak jak on, ma strzałę na głowie.

NowyEdytuj

Nic odnośnie twórcy Nowego nie zostało ujawnione w czasie serialu.

NożyczkiEdytuj

Nic odnośnie twórcy Nożyczek nie zostało ujawnione w serialu.

Palco WłochaczEdytuj

Nie wiadomo nic odnośnie twórcy Palco Włochacza.

Pan EdmontonEdytuj

Twórcę Pana Edmontona możemy dostrzec w odcinku Poszukiwany Chudy na Zjeździe Twórców. Z wyglądu niezwykle przypomina swojego zmyślonego przyjaciela.

Pan ZającEdytuj

Już w pierwszym odcinku dowiadujemy się, że Pan Zając został wymyślony przez Panią Foster. O ich głębokiej więzi możemy się przekonać w bardzo wielu późniejszych odcinkach. Pan Zając bardzo martwi się o swoją twórczynię na przykład w odcinku Szkoła przetrwania. Poza tym mają nawet wspólną piosenkę, układ z dzieciństwa. Przed snem natomiast zawsze Pan Zając obdarowuje swoją twórczynię buziakiem. Oboje się o siebie troszczą i kochają. Zobacz więcej w artykułach Pani Foster, a także Pani Foster i Pan Zając – relacje.

PizzaEdytuj

Pizza została wymyślona przez Tadka w odcinku Rudy przyjaciel. Jej twórca natychmiast ją zjadł zaraz po jej wymyśleniu. Zobacz więcej w artykule Tadek.

PołudniowiecEdytuj

Gwh-0019
Twórcę Południowca możemy dostrzec przez chwilę w odcinku Poszukiwany Chudy na Zjeździe Twórców. Wydaje się on mieć charakter podobny do swojego zmyślonego przyjaciela. Podobnie do niego również wygląda. Tak samo jak on, ma ulubiony bujany fotel.

Pysia ColaEdytuj

Gwh-0044
Twórczynię Pysi Coli możemy przez chwilę dostrzec w odcinku Poszukiwany Chudy podczas Zjazdu Twórców. Wyglądem jest podobna do swojej wymyślonej przyjaciółki.

Robot MyronEdytuj

Twórcę Robota Myrona możemy przez chwilę dostrzec na Zjeździe Twórców w odcinku Poszukiwany Chudy.

Rodney ZawijasEdytuj

Twórca Rodney'a Zawijasa nigdy nawet nie został wspomniany w serialu.

RudyEdytuj

Twórcą Rudego jest Tadek. Mimo początkowo pozytywnego nastawienia Rudego do swojego twórcy, oboje nie są w dobrych stosunkach z powodu przeciwnych charakterów. Zobacz więcej w artykule Tadek.

Sam BurgerEdytuj

Nigdy nie wspomniano w serialu o twórcy Sama. Chwilowym jego opiekunem został Ronald w odcinku Czytaj i płacz.

SerEdytuj

Jak widzimy w odcinkach Tatuś Maks i Idź Ser, idź. Twórczynią Sera jest Cler. Zdają się oni siebie rozumieć i pozostają w dobrych relacjach. Zobacz więcej w artykule Cler.

StraszekEdytuj

Nigdy nawet nie wspomniano o twórcy Straszka.

TelegrafEdytuj

Nigdy nie wspomniano nic o twórcy Telegrafu.

TęczówkaEdytuj

Jedyne co wiemy o twórcy to to, że Tęczówka została wymyślona przez dziecko uzależnione od telewizji.

TubaEdytuj

Gwh-0017
Twórca Tuby pojawia się w odcinku Poszukiwany Chudy w czasie Zjazdu Twórców. Z tego co da się zauważyć, jest niezwykle leniwym telemaniakiem i czas z przyjacielem spędza oglądając na nim telewizje.

Wujek KieszonkaEdytuj

Ujawniono wielu opiekunów Wujka Kieszonki, ale o twórcy nigdy nie wspomniano.

Yogi Boo BooEdytuj

Nigdy nie ujawniono żadnych informacji o twórcy Yogiego Boo Boo.

Zmyślone jednorożceEdytuj

Gwh-0018
Twórczyni jednego z jednorożców pojawia się w odcinku Poszukiwany Chudy na Zjeździe Twórców.

Zmyślone pchłyEdytuj

Nigdy w serialu nie wspomniano kto wymyślił pchły.

Zmyślone szczeniakiEdytuj

Nigdy nie wspomniano w serialu, kto wymyślił szczeniaki.

Zielony GorylEdytuj

Nigdy w serialu nie ujawniono twórcy Zielonego Goryla.

Zmyślony PolicjantEdytuj

Nigdy nie ujawniono twórcy zmyślonego policjanta.

Zmyślony przyjaciel w pudełkuEdytuj

Di-0002
Twórcę przyjaciela w pudełku możemy zobaczyć na początku odcinka. Podobnie jak Franka, chłopiec postanowił zostać z przyjacielem w jego świecie, aż przyszli rodzice i zabrali go do prawdziwego świata podrzucając skrzynię pod Dom Pani Foster. Twórca wyraźnie był przestraszony zamieszaniem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki