FANDOM

W budowie

Ten artykuł jest w budowie i jest aktualnie edytowany.
Nie jest to jego finalna wersja. Proszę o nieedytowanie go póki ten komunikat nie zostanie usunięty.
Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne, jeśli takie występują.

Ten artykuł skupia się na interakcjach Chudego ze wszystkimi bohaterami serialu.

Opis ogólnyEdytuj

Chudy znany jest w całym domu pani Foster ze swojej dobrotliwości i chęci pomocy każdemu. Uznawany za najbardziej przyjaznego przyjaciela, Chudy jest również odpowiedzialny za przyprowadzenie wielu zagubionych przyjaciół do przytułku. Wszystkie te fakty powodują, że jest jednym z najbardziej lubianych lokatorów placówki.

BlooEdytuj

Chudy jest pierwszym przyjacielem, jakiego Bloo i Maks poznają. Jemu też zostaje zlecone oprowadzenie ich po placówce. Od pilota serii między Blooregardem, a Chudym zawiązuje się przyjaźń, która trwa przez cały serial, mimo iż Bloo często wykorzystuje pomocny charakter Chudego do spełniania swoich zachcianek. Zobacz Bloo i Chudy - relacje, by uzyskać więcej informacji.

EduardoEdytuj

Chudy i Eduardo są najlepszymi przyjaciółmi. Tworzą jeden "gang" z Bloo, Maksem i Koko. W odcinku Podano do stołu, Ed pomaga Chudemu wyciągnąć z dzioba Koko ubrania, które ta chciała zjeść.

W Pomocna dłoń Chudego, Eduardo paroma pytaniami przypadkowo pomaga rozwiązać kłopot Chudego z ciągłym pomaganiem innym. Wtedy ten dziękuje przyjacielowi, a Ed cieszy się, że się na coś przydał. W odcinku Żadnych szalonych prywatek Chudy przeprasza Eduardo że nie wzięli go samochodem pani Foster w pościg za Maksem.

W odcinku Eddie Potwór, gdy okazuje się, że Ed uciekł z domu, Chudy tęskni za nim i obwinia się za to. Eduardo ratuje Chudego przed potworem w klatce tak jak resztę.

W Wyprawa do Europy, Chudy pomaga Edowi w wyborze ulubionego pluszaka do zabrania na wycieczkę. Ten jednak nie może się zdecydować. W odcinku Od zbrodni do zbrodni, Chudy spotykając Eduardo mówi mu, że Pan Zając kara wszystkich przyjaciół za różne rzeczy. Ed dziękuje mu za radę i postanawia nie wchodzić Zającowi w drogę, śledząc go.

Jednak, w odcinku Spór o pokój, Chudy i Eduardo kłócą się ze sobą, a także z Bloo i Koko o posiadanie pokoju, rywalizując w wielu rzeczach. W odcinku Wspólne zdjęcie, Chudy pierwszy zauważa i jest zdziwiony metamorfozą Eduardo.

W Sąsiedzkie spory, Chudy prosi Eda o zastąpienie przy stanowisku wypełniania formularzy, dopóki on nie odnajdzie zaginionych formularzy. Po pewnym czasie Ed ma dość gadania ze zdenerwowanymi ludźmi i każe mu się pospieszyć.

W Autobus dla nas dwóch, Chudy powstrzymuje Eduardo przed odkryciem zniknięcia autobusu, by chronić Maksa i Bloo. W tym celu rozbija skarbonkę Eda, a potem stara się mu zabrać kupon. Ed jednak nie chce mu go oddać nazywając "loco jak Szalony Larry". W końcu Ed wygrywa potyczkę z Chudym, ale i tak musi zostać w domu, gdyż Koko "zachorowała". Chudy przeprasza przyjaciela za zamieszanie, a ten decyduje się pojechać rowerem. W Poszukiwany Chudy, Ed wraz z przyjaciółmi stara się odnaleźć Chudego po jego zniknięciu z domu.

W odcinku Dolary za towary, Eduardo widząc osłabniętego Chudego chce mu kupić za swoją stówkę lemoniadę. Jednak sprzedawca nie ma mu jak wydać. Potem Chudy przyłącza się do pościgu za Edem i jego pieniędzmi, chcąc dostać picie. Na koniec jednak przeprasza Eda tak jak inni przyjaciele. W Czytaj i płacz, Chudy tęskni za Edem tak jak inni, ale radzi Bloo nie próbować go zastąpić, gdyż to nie uśmierzy bólu.

FrankaEdytuj

Jako że Chudy był jednym z pierwszych lokatorów domu pani Foster, zdążył on dobrze zaprzyjaźnić się z Franką.

W odcinku Nowy dom Bloo, Franka prosi go o oprowadzenie Bloo i maksa po domu, na co ten chętnie zgadza się. Jednak w odcinku Pomocna dłoń Chudego, Franciszka tak jak inni wykorzystuje pomocny charakter przyjaciela dla własnych korzyści. Poza tym również nie wierzy jemu, a Bendy'emu, gdy ten wrabia Chudego w pozostawianie śladów butów na ścianach domu i karze przyjaciela niesłusznie.

W Boże Narodzenie, Franka martwi się o Chudego, gdy nie wie gdzie on jest. Razem również walczą o nieudany powrót Księżnej do domu w odcinku Księżna lamentów.

W odcinku Wielkie wybory, Chudy, udzielając wywiadu dla Koko, stwierdza, że nie wie na kogo głosować. Stwierdza, że Franka poprawiłaby sytuację w domu, ale i tak jest niezdecydowany. Nie wiadomo więc na kogo zagłosował.

W odcinku Spór o pokój, Franciszka namawia Zająca, by sam przydzielił komuś pokój, martwiąc się o zdrowie Chudego, Eda, Bloo i Koko.

W czasie odcinka Autobus dla nas dwóch, Chudy za namową Maksa, niechętnie okłamuje Franciszkę i stara się by nie dowiedziała się o porwaniu autobusu przez Bloo. Natomiast w odcinku Ser - wielka szycha, gosposia wysyła przyjaciela kilkakrotnie do sklepu po różne rzeczy potrzebne w danym momencie, co ten chętnie robi.

W specjalnym odcinku Poszukiwany Chudy, Franka wyrusza na poszukiwanie Chudego wraz z resztą przyjaciół. Martwi się o niego, i podobnie jak Maks, zastanawia co się z nim dzieje. Natomiast w odcinku Idź Ser, idź, Chudy tradycyjnie otwiera jej drzwi przed wejściem, za co ta mu dziękuje.

Jackie KaktusEdytuj

Chudy i Jackie są w dość negatywnych stosunkach. Jackie oskarża Chudego często o różne występki, sądząc, iż jego ciągłe przepraszanie wynika z tego, że przyjaciel "ma coś na sumieniu". Chudy również wydaje się nie przepadać za Jackie'm. Konflikt powstaje jednak w seriach późniejszych. Zobacz Chudy i Jackie Kaktus - relacje, by uzyskać więcej informacji.

KsiężnaEdytuj

Księżna jest jedną z bardzo niewielu mieszkańców Domu Pani Foster, których Chudy nie lubi. W odcinku Nowy dom Bloo, gdy Chudy oprowadza Maksa i Bloo po Domu Pani Foster, widząc Księżną, która wygania ich z pokoju, tłumaczy, że sama się uważa za najlepszego przyjaciela, a według niego jest jednym z najgorszych. Później, Księżna nie zważa na fakt, że Extremozaur może zabić Chudego i jego przyjaciół, zamiast tego świetnie się bawi oglądając zamieszanie.

W odcinku Pomocna dłoń Chudego, Księżna wykorzystuje Chudego do wyjęcia jej pierścionka ze zlewu.

W odcinku Księżna lamentów, Chudy jest przez Księżną wykorzystywany do podawania jej płynu do płukania. Ta jednak jest zła, gdyż nie jest on wystarczająco "zbulgotany" i pluje ze złości na Eduardo. Po jej adopcji, Chudy wraz z innymi świętuje. Bierze również aktywny udział w powstrzymaniu jej przed powrotem do przytułku.

Pan RiversEdytuj

W odcinku Sąsiedzkie spory, Chudy próbuje przekonać pana Riversa by oddał mu wyrzucone przez Bloo i Panią Foster formularze adopcyjne. Zanim ten odpowiada, pani Foster odradza mu "robienie interesów" z Riversem.

W odcinku Straszny dzień wyzwań, Bloo rzuca Chudemu wyzwanie, by wytarzał się na trawniku pana Riversa. Ten z trudem robi to, ale nie wykonuje drugiej części wyzwania i przeprasza sąsiada Fosterki.

Pan ZającEdytuj

Jako że Chudy jest dobrym przyjacielem i zwykle nie łamie panujących w domu zasad, nie ma on znacznego konfliktu z Panem Zającem, choć nie ma też żadnych większych oznak przyjaźni między nimi.

W pilocie serialu, Chudy oprowadzając Maksa i Bloo po domu zatrzymuje ich przed gabinetem pana Zająca i ostrzega by nigdy tam nie trafili.

W odcinku Wpadka, Chudy, tak jak Eduardo i Koko myślą, że Zając będzie chciał eksmitować Bloo po stłuczeniu posągu Pani Foster, chce nawet przyznać się za niego. Stara się pomóc w naprawieniu go i jednocześnie nie dopuścić, by Pan Z się zorientował, że został stłuczony.

W odcinku Podano do stołu, Zając wysyła Chudego, Eduardo i Koko by poszukali Bloo, który nie stawił się na kolacje. Natomiast w odcinku Sławny na cały świat, Chudy, tak jak inni śmieje się z filmiku o "prywatnych chwilach" Pana Zająca z Panią Foster. Prócz tego, na końcu odcinka stara się, pomagając przyjaciołom, nie dopuścić, by prezes domu zorientował się o nagłośnieniu filmiku. Odrzuca gazetę, zamiast dać ją Zającowi, jednocześnie przepraszając go.

W odcinku Pomocna dłoń Chudego, Zając, tak jak inni korzysta z pomocnego charakteru Chudego i wysyła go, by odtransportował walizkę nowo adoptowanego przyjaciela o imieniu Rumpel-Dumpel. Chudy, choć początkowo chce się nie zgodzić, po drugiej prośbie przystaje na to.

W odcinku Żadnych szalonych prywatek, Chudy, tak jak inni jest zwolennikiem pomysłu zorganizowania imprezy i wypłoszenia Zająca z domu.

W odcinku świątecznym, Chudy broni Zająca przy Bloo, tłumacząc, że prezes domu wcale nie jest zły, tylko po prostu zapracowany staraniami, by każdy przyjaciel dostał choć jeden prezent. Tłumaczy też Bloo, że przytułek jest biedny i dlatego nie stać ich na kosztowności.

W odcinku Od zbrodni do zbrodni, Chudy sam zgłasza się do Zająca po karę, gdy dowiaduje się o zakazie staniu na chodniku. Ten jednak każe mu zająć się tym samemu. Przyjaciel podchodzi do tego na bardzo poważnie i posuwa się nawet do samowolnego pójścia do więzienia, gdy spotyka Pana Z, witając się z nim.

W odcinku Wielkie wybory, Chudy, udzielając wywiadu dla Koko, stwierdza, że nie wie na kogo głosować. Stwierdza, że Pan Zając ma największe doświadczenie, ale i tak jest niezdecydowany. Nie wiadomo więc na kogo zagłosował.

W odcinku Spór o pokój, Pan Zając od razu daje pokój Chudemu, gdy tylko ten się po niego zgłasza. Sprawa jednak nie jest taka prosta i wkrótce powoduje zamieszanie.

W odcinku Wspólne zdjęcie Pan Zając zabrania jednak Chudemu stanąć niżej na schodach, trzymając się sztywno zasady, że wszyscy muszą być ustawieni alfabetycznie. Przyjaciel jest zezłoszczony, gdyż przez to na każdym zdjęciu brakuje mu głowy. Proponuje też prezesowi, że weźmie krzesło, ten jednak nie rozumie o co chodzi i nie zezwala na to.

W czasie odcinka Autobus dla nas dwóch, Chudy, starając się uchronić Maksa i Bloo, okłamuje Zająca, że Franka wzięła autobus i pojechała po zakupy. Gdy prawda wychodzi na jaw, Chudy spycha pana Z ze schodów na sam parter.

W odcinku Zając rusza w tango, Chudy zgadza się z resztą domowników, że należy "wyluzować" Zająca i stara się namówić Bloo by to zrobił.

SerEdytuj

W odcinku Ser – wielka szycha, Ser "przyczepia" się do Chudego gdy ten idzie do sklepu i mówi mu, by zabrał go na plac zabaw. Chudy odmawia i sugeruje, by poprosił o to Cler. Ser początkowo wydaje się rozumieć, ale nadal uparcie chce na plac. Chudy próbuje się od niego uwolnić. Kiedy w końcu puszcza on rękę Sera, ucieka jak najszybciej prosząc go by poszedł do domu.

W odcinku Piekielny sen, Chudy stara się uciszyć Sera by nie obudzić Tadka, to jednak nie daje efektu.

W odcinku Bloo żegna się z Maksem, kiedy Ser przenosi się do Domu Pani Foster, Chudy krzyczy "Przepraszam, ale to nie jest fajne".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki