FANDOM

W budowie.png

Ten artykuł jest w budowie i jest aktualnie edytowany.
Nie jest to jego finalna wersja. Proszę o nieedytowanie go póki ten komunikat nie zostanie usunięty.
Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne, jeśli takie występują.

Ten artykuł skupia się na relacjach Sera ze wszystkimi bohaterami serialu.

Opis ogólnyEdytuj

Dziecinne i dziwaczne zachowania Sera wobec mieszkańców domu Pani Foster przyczyniły się do tego, że jest on nielubiany przez nich i uznawany za niechcianego gościa placówki.

BlooEdytuj

Bloo i Ser od poznania się mają ze sobą negatywne stosunki. Bloo jest zezłoszczony na Sera za jego zachowanie i niemal w każdym odcinku, w którym mają ze sobą relacje, są one negatywne. Zobacz Bloo i Ser - relacje, żeby uzyskać więcej informacji.

ChudyEdytuj

W odcinku Ser – wielka szycha, Ser "przyczepia" się do Chudego gdy ten idzie do sklepu i mówi mu, by zabrał go na plac zabaw. Chudy odmawia i sugeruje, by poprosił o to Cler. Ser początkowo wydaje się rozumieć, ale nadal uparcie chce na plac. Chudy próbuje się od niego uwolnić. Kiedy w końcu puszcza on rękę Sera, ucieka jak najszybciej prosząc go by poszedł do domu.

W odcinku Piekielny sen, Chudy stara się uciszyć Sera by nie obudzić Tadka, to jednak nie daje efektu.

W odcinku Bloo żegna się z Maksem, kiedy Ser przenosi się do Domu Pani Foster, Chudy krzyczy "Przepraszam, ale to nie jest fajne".

EduardoEdytuj

W odcinku Ser – wielka szycha, Eduardo tak jak inni wygania Sera z domu Pani Foster po tym jak ten go straszy. Jednak w odcinku Piekielny sen, Eduardo nie wydaje się zły na Sera za przybycie do domu Maksa, za to robi mu zdjęcie, przez co ten krzyczy.

FrankaEdytuj

Podobnie jak Bloo i Maks, Franka jest często zła na Sera za dziwne i irracjonalne zachowania. Ser za każdym razem denerwuje ją sposobem bycia. Zobacz Franka i Ser - relacje, by uzyskać więcej informacji.

GroszekEdytuj

W odcinku Mały Groszek wyraźnie widać, że Groszek nie lubi Sera. Gdy tylko go zauważa, przeczuwa kłopoty. Boi się, że może on zniszczyć ten dzień i stara się wysłać go do domu.

KokoEdytuj

W odcinku Ser – wielka szycha, Koko i Madame Foster wyganiają Sera z domu ponieważ przeszkadza im w grze.

W odcinku Piekielny sen, Koko nie chce sie podzielić koktajlem z Serem. Gdy Maks jej karze, robi to niechętnie.

MaksEdytuj

Konflikt Maksa z Serem powstaje już w odcinku jego debiutu, kiedy Maks myśli, że jest twórcą Sera. W późniejszych odcinkach ich złe stosunki trwają dalej. Zobacz Maks i Ser - relacje, by uzyskać więcej informacji.

Pani FosterEdytuj

W odcinku Tatuś Maks, Pani F widząc Sera po raz pierwszy robi dziwaczną minę. Przyjmuje go do placówki na takich samych zasadach jak Bloo. Mijając Bloo składa mu wyrazy współczucia. Gdy Madame odchodzi, Ser krzyczy do niej "papa".

W odcinku Ser – wielka szycha, Pani Foster i Koko wyganiają Sera z domu, gdyż przeszkadza im w grze.

Pan ZającEdytuj

W odcinku Tatuś Maks Ser zostaje podstawiony do biura pana Zająca gdzie wciąż powtarza jedno słowo. Wtedy Pan Zając wygania go z biura.

W odcinku Ser – wielka szycha, Ser zjawia się w gabinecie Zająca pokryty lodami. Wtedy Pan Zając wygania go każąc iść do domu. Na dodatek stara się uniemożliwić mu dostęp do domu instalując system bezpieczeństwa. Gdy Ser jest poza domem przy instalacji kodu, Zając wracając do domu sarkastycznie mówi "do zobaczenia paniczu Serze" po czym sam stwierdza, że to był żart. Mówiąc o systemie alarmowym do przyjaciół stwierdza, że "w naszym domu pojawia się nieproszony gość".

TadekEdytuj

W odcinku Piekielny sen, gdy Tadek budzi się i chce obudzić mamę, Ser skacze mu na twarz i mówi do niego "cicho głąbie". Potem również podczas napisów końcowych, Tadek negatywnie nazywa przyjaciela w relacjach do matki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki