FANDOM

Wyprawa po Ser
Wyprawa po ser
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik
Wyprawa po Ser (pełny tytuł Wyprawa po Ser 3D: Saga o poszukiwaczach Sera; ang. Cheese Quest 3D: The Brother Lady Saga) – gra przygodowa oparta na serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis gry Edytuj

W grze gracz steruje Serem za pomocą klawiatury. Celem gry jest dojście do samego finału gry. Ser musi uzupełniać zapasy energii poprzez wypicie kartonów soku jabłkowego. W pierwszej części gry, Ser wędruje pieszo po zielonych terenach i przeskakuje ponad platformami. Spotyka tam także Bloo w szlafroku z odcinka Idź Ser, idź, któremu Ser daje buziaka. Po napotkaniu na drodze małp i tańcu z nimi, Ser dosiada różowego konia. Gracz dalej tropi poziom, lecz tym razem kierując koniem, na którym siedzi Ser. Po pewnym czasie koń zaczyna latać i ostatecznie pojawia się w kosmosie. Tam Ser musi bronić się przed napotkanymi statkami kosmicznymi. Wreszcie następuje "etap bossa", w którym Ser musi wystrzelić i obronić się przed tortem urodzinowym. Gdy to nastąpi, Ser ląduje w oceanie, a w nim przemieszcza się za pomocą rekina. Na samym końcu Ser trafia w naczynie, do którego wsypywane są płatki śniadaniowe. Gdy wszystkie zostaną wsypane, następuje koniec i gracz wygrywa.

Są dostępne dwie wersje gry: 3D i zwykła.

Ciekawostki Edytuj

  • Grafika gry jest nawiązaniem do grafiki w grach 16-bitowych.

Filmik Edytuj

Cheese Quest01:11

Cheese Quest

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki