FANDOM

Zmyślone szczeniaki
Zmyślony szczeniak
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Kto tu wpuścił psy?
Ostatni odcinek: Kraina pcheł
Jedyny odcinek:
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Gryzak (w późniejszych odcinkach Ciapek),
Juanita,
Estella,
Michael,
Magic,
Janson,
Buraczek,
Lucia,
Głupek,
Koko (trojaczki)
Przydomek:
Liczba odcinków: 4
Rasa: zmyśleni przyjaciele
Płeć: mieszańce
Wiek:
Kolor włosów:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Alter-ego:
Specjalność:
Zmyślone szczeniaki (ang. Imaginary Puppies) – postacie fikcyjne występujące w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

HistoriaEdytuj

Pewnego wieczoru Eduardo znalazł przy śmietniku małego pieska. Nazwał go Perito i w tajemnicy przed innymi ukrył go. Rano, podczas śniadania szczeniak zaczął lizać innych lokatorów domu po nogach, na korytarzu oddał mocz, a nawet wywęszył kość w kuchni. Nagle Pan Zając zaczął odczuwać skutki swojej psofobii, przez co tajemnica została ujawniona. Koledzy Eduardo: Chudy i Koko pokochali małego pieska (w przeciwieństwie do Bloo), a Ed zdecydował się zmienić jego imię na Gryzak. Tymczasem Maks przybył do domu pani Foster z pudełkiem, gdzie były inne, brązowe pieski. Wszyscy nazwali je po kolei: Eduardo nazwał dwa z nich Juanita i Estella, Chudy trzem kolejnym nadał imiona Michael, Magic i Janson, Koko nazwała trzy następne trojaczkami Koko, Maks dwa następne nazwał Buraczek i Lucia, a Bloo ostatniemu szczeniaczkowi dał na imię Głupek. Niestety nazajutrz Franka wezwała właściciela schroniska dla psów, żeby zabrał tam psy, ze względu na pana Zająca. Dopiero później okazało się, że szczeniaki nie były prawdziwe, lecz zmyślone. Bloo zmienił swe złe zdanie o psach dopiero pod koniec odcinka.

To wydarzenie miało miejsce w odcinku "Kto tu wpuścił psy?".

Gryzak pojawia się także w odcinku Kraina pcheł.

Charakterystyka Edytuj

Gryzak

Gryzak

Szczeniaczki są grupą postaci epizodycznych, które po raz pierwszy pojawiają się w odcinku "Kto tu wpuścił psy?". Ich imiona to: Gryzak, Juanita, Estella, Michael, Magic, Janson, Buraczek, Lucia, Głupek oraz trojaczki Koko. Potrafią merdać swoimi ogonkami z radości. Zostały przyniesione w pudełku przez Maksa do domu pani Foster. Każdy z nich ma inne zdolności: jeden strzela promieniami z oczu, drugi składa kolorowe jaja jak Koko, trzeci lata jak samolot, czwarty zieje ogniem, a reszta liże i gryzie. Ostatni z nich mówi ludzkim głosem. Wszystkie są dla siebie rodzeństwem.

Wygląd Edytuj

Szczeniaczki są bardzo małymi stworzonkami podobnymi do innych psów. Gryzak jako jedyny piesek ma jasnożółtą sierść z beżowo-brązowymi uszami. Reszta piesków ma jasnobrązową sierść z ciemnobrązowymi uszami. Ich ogonki są malutkie.

Cytaty Edytuj

  • Do widzenia, Bloo. Będę tęsknić.
    • Opis: Głupek do Bloo, który przedtem zaczął go wyzywać.

O szczeniaczkach Edytuj

  • Kokokoko kokoko, kokokoko kokoko, kokokoko kokoko.
    • Opis: Koko nazywa szczeniaczki.

Galeria Edytuj

18-0058
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Gry Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki